Altijd tegendraads is ook vermoeiend Peterquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Met die avatarwedstrijd kan je magnetron-verwarmde sloffen winnen.
Maar ik heb helemaal geen magnetron.
Waardeloze accesoires.
Verslavend, leuk, gezellig, irritant, eum.....quote:
Als je wint, mag je mijn oude magnetron hebbenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Waardeloze accesoires.
En ze gaan maar tot maat 44 en ik heb maat 45quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Waardeloze accesoires.
ik heb die link weggehaald, dus zou hij weg moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja nog steeds.
Deze ava zie ik bij jou... [ afbeelding ]
Je haptquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb die link weggehaald, dus zou hij weg moeten zijn.
lekker warm aan je voetenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Waardeloze accesoires.
Ze willen hier niet eens na 12 uur bezorgenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef dieenebart het volgende:
De brie is bijna op. heb je niet van die ouwe fransosen (mét alpino) op brommertjes die 's nachts blokjes kaas en flessen wijn bezorgen, ipv shoarma en pizza's?![]()
Of niet?
Jawel!! Maar dat zijn verklede cokescootermokrós.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef dieenebart het volgende:
heb je niet van die ouwe fransosen (mét alpino) op brommertjes die 's nachts blokjes kaas en flessen wijn bezorgen, ipv shoarma en pizza's?![]()
Of niet?
Ik ga wel meedoen, KZ gaat een anti-kerst-avatar voor me maken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ze gaan maar tot maat 44 en ik heb maat 45
Dus heeft geen zin om met mijn ava mee te doen
Dat is dan wel weer leukquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga wel meedoen, KZ gaat een anti-kerst-avatar voor me maken.
(Ja, wel tegendraads weer.)
Ik zag die sintavater al lang niet meer...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:39 schreef blomst het volgende:
[..]
ik heb die link weggehaald, dus zou hij weg moeten zijn.
Vandaar het gebrek aan duidelijk antwoord zekerquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goeie vraag, achteraf!![]()
Wie is die boeddha uit je sig? klinkt als een zweverig tiepje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |