ik zie liever tieten dan dat dode paard.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met dat dode paard dat niet mocht? Die was buiten dit topic geplaatst? Dat heb ik ff niet meegekregen namelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie liever tieten dan dat dode paard.
Als het goed is zie je de sintjummy niet meer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er nog een kerstexemplaar van je ava blommetje?
Ik zie Sintjummie nog wel Blomstquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het goed is zie je de sintjummy niet meer.
of zie je hem nog? dan moet ik het nog even aanpassen.
Nee hoor, de sint is wegquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het goed is zie je de sintjummy niet meer.
of zie je hem nog? dan moet ik het nog even aanpassen.
Nu niet meer als het goed isquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie Sintjummie nog wel Blomst
Allang niet meer LS. Pestkopquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van linksonderin komt er steeds een sint in beeld
Oeh heb je ook de topzender TV Oranjequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij genieten nog even van het totale zenderpakket van ons pas aangeschafte digitale tv. Tros Piratenfestijn vanuit Lutjebroek![]()
Hilarische tv
JAAAAAA!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh heb je ook de topzender TV Oranje![]()
![]()
![]()
Word je helemaal vrolijk van
Nu niet meer tovh?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van linksonderin komt er steeds een sint in beeld
Vind dat ook altijd genietenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JAAAAAA!Stond net iemand op een tropisch eiland in een fluor groene broek iets in het weet niet wat voor taal te zingen. ge-wel-dig!
Buona sera Bart, nieuw hokje, vind het nog vrij kil hier, stook de kachel maar eens op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef dieenebart het volgende:
Hello!![]()
Is het gezellig of moeten we rellen?
het is 4/6 gezellig, voor de rest mag je rellenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef dieenebart het volgende:
Hello!![]()
Is het gezellig of moeten we rellen?
Jij wil te graagquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Bart, doe beide maar.![]()
Tot maandag KZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |