je kan het ''grote nieuws'' misschien ook verpakken in je gedicht .....quote:Op zondag 7 december 2008 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, geen goed nieuws, eigenlijk zelfs kutnieuws, want ik moet nog 2 gedichten schrijven, anders krijgen mijn schoonouders geen gedichtje bij hun pakje.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?? Net moest ik nodig piesen en toen ik mijn ogen weer opendeed stond ik in de gangkast te piesen.
Ja, daar las ik een topic over, maar laat ik dat maar niet doen!quote:Op zondag 7 december 2008 01:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je kan het ''grote nieuws'' misschien ook verpakken in je gedicht .....
of is dat een slecht idee.........
die weten ook nog van niks?quote:Op zondag 7 december 2008 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, daar las ik een topic over, maar laat ik dat maar niet doen!
Als je nog effe doorgaat zo dan ben je zeker Postqueen 2008.quote:Op zondag 7 december 2008 01:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah..... ik liep net tegen de deur op.... nooit geweeten dat daar een deur was
![]()
nu dus wel
En Liesje wint de Struisvogel Awardquote:Op zondag 7 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die weten ook nog van niks?
geen prijzenquote:Op zondag 7 december 2008 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je nog effe doorgaat zo dan ben je zeker Postqueen 2008.
Of was het je daar om te doen.
Er zijn geen prijzen te winnen hoor.
Zolang ze niet op fok komen.....quote:Op zondag 7 december 2008 01:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die weten ook nog van niks?
Ik zwaai wel evenquote:Op zondag 7 december 2008 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus doe maar een dansje ofzo
quote:Op zondag 7 december 2008 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen we vertelden dat we gingen trouwen waren ze een beetje boos, want wij hadden alle aandacht gekregen door het nieuws, en zijn broertje en zusje hadden in vergelijking daarmee veel minder tijd gehad voor hun vakantieverhalen...
Nodig me maar uit als je een prijs wint.quote:
?quote:Op zondag 7 december 2008 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang ze niet op fok komen.....
nee maar serieus, dat moeten we even goed timen enzo.
Toen we vertelden dat we gingen trouwen waren ze een beetje boos, want wij hadden alle aandacht gekregen door het nieuws, en zijn broertje en zusje hadden in vergelijking daarmee veel minder tijd gehad voor hun vakantieverhalen...
Het ging trouwens zo: Joh, wij hebben ook nog nieuws, we gaan trouwen......! Jeuj!
stilte
stilte
stilte
stilte
Echt 2 minuten stilte ofzo! WTF!
Toen besloot zijn zusje ons maar te feliciteren.
![]()
![]()
quote:
Dat kán ik dus ook niet, dus ik ga niet mee!quote:Op zondag 7 december 2008 01:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
?
ik zit nu héél diep na te denken en me de situatie een beetje voor de geest te halen maar ik begrijp dat ze
dus niet blij waren met ''het nieuws'' dat jullie gingen trouwen.......
lijkt me moeilijk om ''gezellie'' kerstmis te gaan lopen vieren terwijl jullie al hebben besloten om uitelkaar
te gaan.... denk niet dat ik dat zou kunnen.....
maar goed iedereen heeft zo zijn eigen manier denk ik dan maar..........
Eigenlijk doe ik voor niets mee met vijf loten. Ik kocht een caravan en verkocht die nog dezelfde dag met forse winst.quote:Op zondag 7 december 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Nodig me maar uit als je een prijs wint.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kán ik dus ook niet, dus ik ga niet mee!
Maar ik moet wel kadootjes met gedichtjes leveren voor morgen.
En ik heb geen inspiratie, heb er echt geen zin in, en verdring het!
Pluk morgen wel iets van internet ofzo.
Maar verder ben ik dus vrolijk!![]()
![]()
Dus jou Kloris was je ticket out of Hoogezand?quote:Op zondag 7 december 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hou het er maar op dat het nooit echt klikte.
quote:Op zondag 7 december 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik begrijp weinig van je Lies maar dat maakt verder niet uit.......
*Stil is.quote:Op zondag 7 december 2008 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jou Kloris was je ticket out of Hoogezand?
Ja dan moet je voor of achterlangs maar wat duidelijker zijn.quote:
Zat je in religieuze ketenen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |