Nee, Fok is bij mij best wel snel nu.quote:Op zondag 7 december 2008 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb ik mijn pjoeter gemold of doet fok bij jullie ook raar?![]()
Moet alles wel 4 keer posten voor het er staat.
Zoek je weer een slachtoffer verkering?quote:Op zondag 7 december 2008 00:23 schreef Manu82 het volgende:
Waar is BrandX eigenlijk?
Die zou hier elke nacht rondhangen
Noorderbreedte of oosterlengte?quote:Op zondag 7 december 2008 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Min 35 graden tenen afgevroren (gisteren was er nog zo'n vogel bij P&W die terug gaat om de rest van z'n voeten d'r af te laten vriezen) nat en storm. Nee ik ga daar waar het gegarandeerd tussen de 25 en 40 graden is.
Ik wil niet de Mount Everest oid opquote:Op zondag 7 december 2008 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Min 35 graden tenen afgevroren (gisteren was er nog zo'n vogel bij P&W die terug gaat om de rest van z'n voeten d'r af te laten vriezen) nat en storm. Nee ik ga daar waar het gegarandeerd tussen de 25 en 40 graden is.
Is móói joh, Noorwegen!quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 00:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Zoek je weer een slachtoffer verkering?
Ik heb één keer in mijn leven die fout gemaakt door op vakantie de noordkaap te doen. Ook ivm een lekker wijf.quote:Op zondag 7 december 2008 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Is móói joh, Noorwegen!
En de helft van het jaar ook overdág donker, en als het niet regent dan hagelt het, en de drank is onbetaalbaar, zelfs voor winnaars van "de dikke". Maar móói, sjonge!
Heidi een ban???quote:Op zondag 7 december 2008 00:30 schreef Manu82 het volgende:
Waar is Heidi eigenlijlk, heeft hij zijn welverdiende ban gekregen?
Maar BrandX mept je zo op een hoop.quote:
Neuh, ze is buiten het veld heeeeeeeeeel lievvv (zegt ze)quote:Op zondag 7 december 2008 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar BrandX mept je zo op een hoop.
Of een klein tikkie tegen je zere knie.
Laat mij er ff buiten ja!!! Knap je eigen zaakjes op en haal mij er niet bij als je een keer aangesproken wordt.quote:
Niet gevolgd, alleen City, Liverpool, PSV en tweede helft AZquote:Op zondag 7 december 2008 00:37 schreef Coos het volgende:
En Manu, wat hebben de ijselmeervogels vandaag gedaan?
quote:Op zondag 7 december 2008 00:39 schreef Coos het volgende:
Zullen we op stap gaan Lies?![]()
Bel jij ff een tax
Laat dat maar aan mij over. Ik zorg wel dat je maandagochtend weer fris en fruitig voor de klas staat.quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over. Ik zorg wel dat je maandagochtend weer fris en fruitig voor de klas staat.
Retorische vragenquote:Op zondag 7 december 2008 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gaan we zuipen?
Heel veel zuipen?
Zoveel vragen Coos!
Wist welke andere idioot ik er anders bij moest halenquote:Op zondag 7 december 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat mij er ff buiten ja!!! Knap je eigen zaakjes op en haal mij er niet bij als je een keer aangesproken wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |