Dat is nog steeds redelijk eenvoudig hoor.quote:Op maandag 8 december 2008 16:14 schreef robbolo het volgende:
Iemand die het proces van het aanmaken van een Japans account kan geven? Die wie ik vind zijn allemaal die van de oude manier
Heb gelukkig nog een makkelijkere manier gevondenquote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is nog steeds redelijk eenvoudig hoor.
Goed kijken naar de karakters, want die zijn nog wel hetzelfde. Dan weet je gewoon nog steeds wat wat is.
Hier nog één! het duurt allemaal veelste lang.. er zou trouwens ook nog zoiets als HOME © uitkomen... das helemaal een lachertje natuurlijkquote:
lol, dat viel mij ook op toen ik em kreegquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 21:05 schreef motherflocker het volgende:
Heb dat spelletje GTI racing gekocht, maar vind het echt saai
quote:Team Ico game op VGA 2008?
Met Shadow of the Colossus en ico heeft Team Ico twee toppers neergezet op de PlayStation 2, de verwachtingen voor hun PlayStation 3 debuut liggen dan ook hoog. Als het aan de geruchten ligt, maken we hier komende zondag al kennis mee.
De geruchten laten ons weten dat de Team Ico game onthuld zal gaan worden aanstaande zondag op de VGA 2008. Volgens sommige geruchten zou de game zelfs een sequel op Shadow of the Colossus of Ico zijn. Tot nu toe houden we dit op een gerucht, aangezien deze al vaker de ronde deden ten tijde van de E3 en de Tokyo Game Show, mocht er meer informatie komen, dan lees je het hier op Gamed.
Hoe lang wordt er al niet geroepen dat hun nieuwe game er aan komt of wordt aangekondigd?quote:
Het is iig wel een game waarvan ik nu al weet dat ik 'm koop. Zelfde geldt voor Heavy Rain!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang wordt er al niet geroepen dat hun nieuwe game er aan komt of wordt aangekondigd?Nu al overhypt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |