quote:Team Ico game op VGA 2008?
Met Shadow of the Colossus en ico heeft Team Ico twee toppers neergezet op de PlayStation 2, de verwachtingen voor hun PlayStation 3 debuut liggen dan ook hoog. Als het aan de geruchten ligt, maken we hier komende zondag al kennis mee.
De geruchten laten ons weten dat de Team Ico game onthuld zal gaan worden aanstaande zondag op de VGA 2008. Volgens sommige geruchten zou de game zelfs een sequel op Shadow of the Colossus of Ico zijn. Tot nu toe houden we dit op een gerucht, aangezien deze al vaker de ronde deden ten tijde van de E3 en de Tokyo Game Show, mocht er meer informatie komen, dan lees je het hier op Gamed.
Hoe lang wordt er al niet geroepen dat hun nieuwe game er aan komt of wordt aangekondigd?quote:
Het is iig wel een game waarvan ik nu al weet dat ik 'm koop. Zelfde geldt voor Heavy Rain!quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe lang wordt er al niet geroepen dat hun nieuwe game er aan komt of wordt aangekondigd?Nu al overhypt
Maar daarvan hebben we al wat gezien. Het is gewoon een hype om een gerucht dat Team Ico met een nieuwe game komtquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:06 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Het is iig wel een game waarvan ik nu al weet dat ik 'm koop. Zelfde geldt voor Heavy Rain!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
ik wil je wel mijn pwner skilzz laten zien, alleen kan kan je niet inviten in mijn teamquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik faal echt hard met COD waw, ten eerste ik weet niet waar ik heenmoet in die levels. Hun zijn allemaal hoog level en hebben betere wapens, en het is net of ik altijd in het jostiteam wordt geplaatst. Die mensen hebben een motoriek van een 12 jarige autist.
Maar het zal wel aan mij liggen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:31 schreef Rock-shocker het volgende:
Wel een verademing dan dat er in CoD online eigenlijk altijd 12 jarige idioten rondlopen. Je zou dus best eens gelijk kunnen hebben.Nou ik heb wel eens anders meegemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Soms als het meezit heb ik bazenskills, ik had heel mijn KD ratio verpauperd. Maar in 1 ronde 19 kills en 3 deaths gehaald waardoor mijn score enigzins hersteld werd naar bazenstatus. Eventueel pwneren later als we een party kunnen hosseleren.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ik wil je wel mijn pwner skilzz laten zien, alleen kan kan je niet inviten in mijn team
quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:20 schreef NutKees het volgende:
Kickstart 1.3![]()
Sorry, ik moest het even kwijt.
Ik heb 'm al binnen!quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef SuperFruitig het volgende:
OMG RELEASE GOW 3 OVER 5 DAGENGOTY2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |