Ja, die lijkt me echt tfquote:Op zondag 7 december 2008 01:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik wacht op....
[ afbeelding ]
[PS3/PSS] Fat Princess
De mijne is verzonden, dus ik hoop m deze week binnen te krijgen. Ik heb m wel al bij iemand anders kunnen testen en vind het echt een erg handig ding voor erbij.quote:Op zondag 7 december 2008 11:34 schreef Kremers het volgende:
Zijn er hier mensen die het Wireless Keypad hebben? Lijkt mij best een aardig dingetje, helemaal voor in LBP.
Bij play.com kost ie maar ¤25.45, dus dat valt wel meequote:Op zondag 7 december 2008 11:50 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
De mijne is verzonden, dus ik hoop m deze week binnen te krijgen. Ik heb m wel al bij iemand anders kunnen testen en vind het echt een erg handig ding voor erbij.
Ik heb m ook bij Play.com besteld een paar dagen geleden, dus ik denk dat als je m nu besteld je nog wel net voor de drukte zit.quote:Op zondag 7 december 2008 12:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij play.com kost ie maar ¤25.45, dus dat valt wel meeIk twijfel alleen om hem nu te halen, met het oog op de kerstpost waardoor alles giga traag wordt bezorgd.
bestel dan bij VG+quote:Op zondag 7 december 2008 12:37 schreef Kremers het volgende:
[..]
Bij play.com kost ie maar ¤25.45, dus dat valt wel meeIk twijfel alleen om hem nu te halen, met het oog op de kerstpost waardoor alles giga traag wordt bezorgd.
Daar is ie minimaal een tientje duurderquote:Op zondag 7 december 2008 15:21 schreef merino het volgende:
[..]
bestel dan bij VG+
Mijne is eergister verzonden
sneller én goedkoper gaat je niet lukken dus. Wat zeurt gij dan?quote:Op zondag 7 december 2008 15:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Daar is ie minimaal een tientje duurderZo veel haast heb ik ook weer niet om hem te hebben.
quote:Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef Beach het volgende:
Ik heb alle cutscenes van MGS4 gedownload; nu hoef ik hem niet meer te kopen en te spelen
Ik heb alle cutscenes van MGS4 gedownload; nu hoef ik hem niet meer te kopen en te spelen
Klikje!quote:Op maandag 8 december 2008 09:38 schreef KoosyNL het volgende:
Ik weet dat het al erg vaak gepost is hier, maar zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik een Japanse PSN account aan kan maken ivm de Resident Evil 5 demo
Nope, werkt ook in de internet explorer, store en games die het ondersteunen.quote:Op maandag 8 december 2008 10:51 schreef Netsplitter het volgende:
Waarschijnlijk een gigantische n00b vraag, maar ik gok het er op.
Het is mogelijk om een usb tobo+muis op de ps3 aan te sluiten, maar zijn die dan alleen te gebruiken in het hoofdmenu??
quote:Op maandag 8 december 2008 10:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, werkt ook in de internet explorer, store en games die het ondersteunen UT3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |