- bahquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Het moet sowieso iemand met een Arabisch uiterlijk zijn imo.
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?quote:PLAYSTATION®HOME BETA SERVICE WILL BECOME AVAILABLE TO ALL PLAYSTATION®3 USERS ON DECEMBER 11
Highly Anticipated Service Open For All PLAYSTATION 3 Users
Grieken hebben over 't algemeen toch ween beetje een Arabisch uiterlijk. Kratos heeft iig een Arabisch uiterlijk.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:21 schreef Beach het volgende:
Is Kratos niet gewoon een Griek. Waarom dan iemand met een arabisch uiterlijk
Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 december 2008 13:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woepie...vanaf morgen kunnen we met nog meer mensen...euuuhhh...online niks doen?
Ik ben er ook niet weg van,......... vraag me af hoe lang dit blijft.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:11 schreef Wessiej het volgende:
Home is misschien wel het stomste ooit wat er is geproduceerd als add-on, en dan nog zo groot brengen + die hype.
Mensen die honderden uren in dit project hebben gestopt kunnen ze beter een andere baan aanbieden
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:33 schreef Gstyles het volgende:
Is er nou al iets bekend over HOME ©? ik kan nergens een werkelijke release date vinden... en ik wacht al veeeeeelllste lang
Ben zeeeeer benieuwd offie danook morgen te downloaden is.. ik geloof er eigenlijk bijna niet meer inquote:Op woensdag 10 december 2008 15:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Morgenavond mag jij je kamer gaan inrichten!
http://www.insidegamer.nl(...)december-online.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |