Hypes zijn goed. Hypes zijn niet altijd negatief. Als de game jou al fantastisch lijkt dan ben je dus al gehyped over de game.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:31 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Hype is bijna niet nodig,... spel lijkt me fantastisch!
Ben je ander nu wel gehyped?quote:Verder zullen er net als in het eerste deel geen laadschermen zijn en wil Naughty Dog bijna 100% van de kracht in de PS3 gebruiken voor deze game ten opzichte van de geschatte 30% die ze voor Drake's Fortune gebruikten.
Ik ben ook van plan om Uncharted nog een tweede keer te spelen, zodra er een HDTV in m'n huis staat, gewoon, omdat het kan en om Uncharted een beetje HD-loving te geven.quote:Op donderdag 11 december 2008 10:15 schreef SToRM81 het volgende:
Ik kijk ook echt heel erg uit naar Drake's Fortune 2, aangezien deel 1 toch wel een van de beste games op de PS3 is. Ik ben nog van plan om m voor een 2de keer te spelen, maar dat komt er alsmaar niet van...
Wait WHAT, heb jij nog geen HDTVquote:Op donderdag 11 december 2008 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om Uncharted nog een tweede keer te spelen, zodra er een HDTV in m'n huis staat, gewoon, omdat het kan en om Uncharted een beetje HD-loving te geven.
OMGquote:Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wait WHAT, heb jij nog geen HDTV [ afbeelding ]
OMGROFLOLLERCOPTERBBQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!ELEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:28 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wait WHAT, heb jij nog geen HDTV [ afbeelding ]
Hoe heb jij SFII Turbo HD nou gekocht?quote:
Via zo'n amerikaan in mijn lijst. We hebben tijdelijk wachtwoorden verwisseld. Op deze manier kon ik op zijn account SF2 HDR downloaden en hij (op mijn account) T5: DRquote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Hoe heb jij SFII Turbo HD nou gekocht?
Ik heb al een 42inch Full HD staan, maar toen ik Uncharted de eerste keer speelde had ik nog geen 5.1 set. Dus ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat klinken!quote:Op donderdag 11 december 2008 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om Uncharted nog een tweede keer te spelen, zodra er een HDTV in m'n huis staat, gewoon, omdat het kan en om Uncharted een beetje HD-loving te geven.
quote:Op donderdag 11 december 2008 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Cool dat ze voor Uncharted 2 Azië hebben gebruikt. De culturen van Zuid-Amerika en Azië rulenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Meer informatie over Uncharted 2: Among Thieves
HYPE + NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINETHOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!
Kunnen wij dat ook niet doen?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Via zo'n amerikaan in mijn lijst. We hebben tijdelijk wachtwoorden verwisseld. Op deze manier kon ik op zijn account SF2 HDR downloaden en hij (op mijn account) T5: DR
Is er hier iemand die mij Wipeout HD kan verschaffen? Heb helaas geen creditcard, dus kan het zelf niet kopen, maar ben bereid om de helft te betalen. Hebben we er allebei iets aanquote:Op donderdag 11 december 2008 12:51 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Via zo'n amerikaan in mijn lijst. We hebben tijdelijk wachtwoorden verwisseld. Op deze manier kon ik op zijn account SF2 HDR downloaden en hij (op mijn account) T5: DR
PM mij maar. Dan zal ik ff kijken hoe ik mijn wachtwoord kan vinden als ik automatisch ben ingelogd.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:59 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is er hier iemand die mij Wipeout HD kan verschaffen? Heb helaas geen creditcard, dus kan het zelf niet kopen, maar ben bereid om de helft te betalen. Hebben we er allebei iets aan
Helaas, de game staat dus niet op mijn naam. Als je via mijn account inlogt zul je dus geen SSFIITHDR aantreffen in mijn download lijst.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:51 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Kunnen wij dat ook niet doen?
Is deze site betrouwbaar??quote:Op woensdag 10 december 2008 00:42 schreef Fallen het volgende:
SUPER AANBIEDINGEN BIJ
http://www.shopto.net/index.php?currency=EUR
Resistance 2 ¤ 26,-
LittleBigPlanet ¤ 26,-
MotorStorm 2: Pacific Rift ¤ 26,-
Tomb Raider: Underworld ¤31,-
en nog wel wat meer voor leuke prijzen.
Shipping is meestal £ 4,10 (volgens de site). Alleen voor mensen met CC (geen paypal of andere methodes helaaas...)
Ik heb hem nu via een scart aangesloten en daarmee is die zwart wit. Zou een component dat kunnen verhelpen?quote:Op donderdag 11 december 2008 09:02 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Jij speelt waarschijnlijk op een ouderel tv die geen NTCS aan kan. Dan krijg je dit soort dingen . Check PAL en NTSC voor het verschil.
Tip: koop een HD-TV. Tegenwoordig niet zo heel duur meer (vooral de HD-ready schermen).
P.S. ik weet niet hoe je nu je PS3 op je tv hebt aangesloten, maar via scart of component zou je probleem ook kunnen verhelpen.
volgens mij moet je de ps3 ook instellen op Scart, waarschijnlijk staan die instellingen in de PS3 verkeerd. Bij display settings kan je dat veranderen. Met component krijg je wel een beter kwaliteit beeld, dus als het kan zou ik overstappen.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:00 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik heb hem nu via een scart aangesloten en daarmee is die zwart wit. Zou een component dat kunnen verhelpen?
HD-TV heb ik op dit moment even geen geld voor, na de jaarwisseling zal ik er eens een gaan halen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 16:52 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.gamed.nl/view/52146![]()
Dat zoiets ook nog gepost wordt. Wat een gladiool
welke game?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:47 schreef Remake het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |