Dan moet je ff de fabrieksinstellingen terug zetten, als het goed is detecteerd ie dan weer je tv, en zou alles opgelost moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:11 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja hij zit aan een andere tv nu.
Dat zou ik niet weten... Volgens mij is de ps3 regio vrij kwa spellen, en zou het geen probleem moeten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:22 schreef Kingside het volgende:
Ha ik heb het al gezien, het ligt aan het spel. Ik wilde Oblivion GOTY gaan spelen, maar dat is de US versie. Moet ik dan misschien wat anders instellen?
Ja het spel doet het ook gewoon normaal, maar het is gewoon helemaal in zwart wit, zelfs het PS3 menu is tijdens het spel zwart wit dus ik zal wel iets anders in moeten stellen.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:05 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten... Volgens mij is de ps3 regio vrij kwa spellen, en zou het geen probleem moeten zijn.
Welk spel is t?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je weer een aantal extra biertjes halen op zo'n heerlijke avondje Ajax.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
15/20 euro oid![]()
Als iemand intresse heeft PM maar
Pfff, druk op het scherm met al die tekst! Ik ben nog niet echt overtuigd, ziet er ook een beetje gek uit. Japanse kindjes in een soort Westerse sprookjes/ridders-setting?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:53 schreef Ixnay het volgende:
Er blijkt tegebnwoordig ook een 160 GB versie van de PS3 in Europa beschikbaar te zijn.
Heeft deze backwards compatibility? Hoeveel games en controllers zitten hier bij?
quote:IMPORTANT NOTICE : The PlayStation 3 160GB is not backwards compatible to PlayStation 2 game software.
Jij speelt waarschijnlijk op een ouderel tv die geen NTCS aan kan. Dan krijg je dit soort dingen . Check PAL en NTSC voor het verschil.quote:Op woensdag 10 december 2008 22:09 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ja het spel doet het ook gewoon normaal, maar het is gewoon helemaal in zwart wit, zelfs het PS3 menu is tijdens het spel zwart wit dus ik zal wel iets anders in moeten stellen.
Holy shitquote:Op woensdag 10 december 2008 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt,.. ik denk ook dat hij een CRT heeft. Helemaal na versie 2.50 zijn er problemen met CRT (SD) TV's.quote:Op donderdag 11 december 2008 09:02 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Jij speelt waarschijnlijk op een ouderel tv die geen NTCS aan kan. Dan krijg je dit soort dingen . Check PAL en NTSC voor het verschil.
Tip: koop een HD-TV. Tegenwoordig niet zo heel duur meer (vooral de HD-ready schermen).
P.S. ik weet niet hoe je nu je PS3 op je tv hebt aangesloten, maar via scart of component zou je probleem ook kunnen verhelpen.
Ik vind het raar dat je in de demo alleen local games met twee joypads kan spelenquote:Op donderdag 11 december 2008 09:17 schreef Mrakz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gedownload!! Toffe game. Zelfs mijn huisgenoot die nooit echt SF heeft gespeeld vond 'm te gek! I am happy.
Must have voor mij,.............. Level-5quote:
Denk dat je in de war bent met puzzle fighter. DIt is (komt ie) Super Street Fighter II Turbo High Definition Remix (:D).quote:Op donderdag 11 december 2008 09:19 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je in de demo alleen local games met twee joypads kan spelen
Nee,... ik ben niet in de war. De 360 heeft wel de demo gewoon PAL. Waarom de PAL PSN store deze niet heeft is me een raadsel. Via de demo wilde ik gewoon even weten hoe het aanvoelde. Ik heb SFII namelijk al. Ik wacht denk ik gewoon op SFIV!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:22 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met puzzle fighter. DIt is (komt ie) Super Street Fighter II Turbo High Definition Remix (:D).
Anyway, hier is geen demo van en ik heb 'm gister van zo'n amerikaan gedownload. Wanneer de game in Europa uitkomt is niet bekend en ik kon niet langer wachten.
Hype is bijna niet nodig,... spel lijkt me fantastisch!quote:Op donderdag 11 december 2008 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
Meer informatie over Uncharted 2: Among Thieves
HYPE + NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINETHOUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!
Kijk dat wist ik dus nietquote:Op donderdag 11 december 2008 09:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,... ik ben niet in de war. De 360 heeft wel de demo gewoon PAL. Waarom de PAL PSN store deze niet heeft is me een raadsel. Via de demo wilde ik gewoon even weten hoe het aanvoelde. Ik heb SFII namelijk al. Ik wacht denk ik gewoon op SFIV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |