Ook dat maar dat is geen uitzondering op FOK!. Die heeft bijna elk subforum wel.quote:
Precies, daarom zijn wij subforum waardig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook dat maar dat is geen uitzondering op FOK!. Die heeft bijna elk subforum wel.
Wij zijn niet zo anders dan de rest.
Stil johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heb je bij elk subforum en zelfs bij enkele topics;quote:
Al was het alleen maar om alle lurkers tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je bij elk subforum en zelfs bij enkele topics;
bijvoorbeeld in het Manchester City topic zijn Blight en ik zo ongeveer verantwoordelijk voor 60/70% van de posts, maar daarom is het nog wel een topic waard volgens mij
Ieder kliekje zijn eigen subforum, met alleen maar 1 grote lange slowchatreeks?quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, daarom zijn wij subforum waardig.
En ik vlieg echt heel FOK! over maar voel niet de behoefte om overal op te reageren. Het gewoon volgen vind ik al leuk genoeg.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, daarom zijn wij subforum waardig.
Nog 35 minuten de tijd om jou weer een fles open te laten trekken, zo niet dan kunnen jullie daar weer samen gaan janken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bijvoorbeeld in het Manchester City topic zijn Blight en ik zo ongeveer verantwoordelijk voor 60/70% van de posts, maar daarom is het nog wel een topic waard volgens mij
Als onderdeel van het RLS subforum.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder kliekje zijn eigen subforum, met alleen maar 1 grote lange slowchatreeks?Ik loop nog niet zo lang mee, maar wat is daar het nut van?
Skattig.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoelang ben ik al lidquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik vlieg echt heel FOK! over maar voel niet de behoefte om overal op te reageren. Het gewoon volgen vind ik al leuk genoeg.
vrijdag 30 september 2005 @ 12:00quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoelang ben ik al lidmerendeel van de tijd las ik mee maar pas de laatste maanden wat aktiever en het bevalt mij uitstekend!
Ze zijn tenminste tweede helft goed begonnenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog 35 minuten de tijd om jou weer een fles open te laten trekken, zo niet dan kunnen jullie daar weer samen gaan janken.
Same here. Wat dat topic tompoes dan ook in mn AT doet, geen ideequote:Op zaterdag 6 december 2008 14:58 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik vlieg echt heel FOK! over maar voel niet de behoefte om overal op te reageren. Het gewoon volgen vind ik al leuk genoeg.
Ik heb zelfs al gemeet met F&F-ers. En dan nog wil ik gewoon hier blijven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Same here. Wat dat topic tompoes dan ook in mn AT doet, geen idee
Als het enige doel van een subforum zou zijn: daar een SC-reeks beginnen, dan is dat nut er niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ieder kliekje zijn eigen subforum, met alleen maar 1 grote lange slowchatreeks?Ik loop nog niet zo lang mee, maar wat is daar het nut van?
In je kekke Zweedse truitje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al gemeet met F&F-ers.
quote:
Oe, daar heb ik volgende maand ook weer een meet. Combietje met die poezenkliek, gazellie.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
En ik ga nog een keer als het goed is. Naar Amsterdam jonguh!
Kom je ook naar het veganistische paddenstoelen restaurant? Ik doe mijn Volkert shirt aan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, daar heb ik volgende maand ook weer een meet. Combietje met die poezenkliek, gazellie. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik bemoei me overal tegenaan. Ziekelijk, dat is het.
Dementor toch? (maar goed, daar doelde je waarschijnlijk niet op)quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Ander hoenderhok, andere stok:
Zijn er, naast Nmns, al andere ex-gebanden ontwaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |