quote:
Nah, ik moet eerlijk zeggen, ik ben er ook niet zo fan van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:
Bij mij kun je het gewoon wegzuigen hoor.....geen centje pijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]zit je heel de avond met zo'n tandenstoker tussen je tanden te steken
quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik moet eerlijk zeggen, ik ben er ook niet zo fan van!
Joh, flink laten sudderen met een halve fles wijn, uien en veel knoflook in die pan. Na een uurtje of vijf is het heerlijk, zonder vetrandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het lijkt me een beetje overdreven om voor dat kleine groepje zulke enorme aanpassingen te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. een beetje een merkwaardige aanval op users die niet avontuurlijk genoeg zouden zijn volgens jou.
Users die FOk! puur gebruiken om over RLS-en te OH-en en om te slowchatten met mensen die ze hebben leren kennen along the way: dat mag gewoon hoor.Je bent niet pas een "goede user" als je heel FOK! gebruikt.
Een RLS als subforum heeft wel potentie denk ik. Ook omdat er paralellen en (dus) programma-overstijgende topics zijn. Gecombineerd met de filters waar Noekje het over had: lijkt me levensvatbaar.
De huidige situatie, verdeeld oiver twee subfora met af en toe een apart tijdelijk subforum, is nou ook niet echt logisch.
Maar: geen zorgen. Vooralsnog is er niet genoeg animo voor, achter de schermen.
Klinkt als überhaupt een tamelijk overtollige discussie. Welk belang van RLS-adepten wordt in een apart RLS-subforum beter gediend dan in FTR??quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een oude discussie in + tussen SHO en FTR.
In een van beiden zou een RLS sub IMHO ook prima passen, met een filter is dat makkelijk zat, maar een SHO, FTR en RLS is een beetje erg veel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Het steekt om de zoveel tijd de kop weer op. En er is zelfs een tijdje een (RL)S-forum geweest, en dat is zoals je weet toen opgegeaan in het nieuw opgerichte SHO, en een deel verhuisde naar FTR.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:24 schreef Copycat het volgende:
Neuh, want er is geen nieuwe nr 1 gemaaktquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu te bezopen om tot 4 te kunnen tellen?
Of is hij beetje bozig omdat zijn nummer 1 niet weer is open gegaan?
En Cc ook al aan de fles. Dat wórdt nog wat straks.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:39 schreef Manu82 het volgende:
En ben nog niet bezopen, alhoewel het eerste biertje wel zo'n 45 minuten geleden open ging
Zat ik maar aan Flesquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
En Cc ook al aan de fles. Dat wórdt nog wat straks.
Daar kunnen de mods dan toch onderling wel uitkomen? Veel mensen die RLS kijken zijn nog nooit in andere subforums geweest. En als het niet werkt kun je toch nog altijd beslissen om de stekker er uit te trekkenquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een van beiden zou een RLS sub IMHO ook prima passen, met een filter is dat makkelijk zat, maar een SHO, FTR en RLS is een beetje erg veel.
Plus dat het dan erg onduidelijk wordt, stel dat je wat te posten hebt over "Echte Gooise meisjes", waar hoort het dan?
Ik mag de volgende pas weer open trekken als er weer gescoord wordtquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
En Cc ook al aan de fles. Dat wórdt nog wat straks.
Blijkbaar is dat al eens geprobeerd? Maar ik zeg, het zijn andere tijden, gewoon wéér proberen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar kunnen de mods dan toch onderling wel uitkomen? Veel mensen die RLS kijken zijn nog nooit in andere subforums geweest. En als het niet werkt kun je toch nog altijd beslissen om de stekker er uit te trekken
En een kleine hardnekkige kernquote:Op zaterdag 6 december 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Het liep zelfs beter dan enkele vaste subfora dus er is best wel een grote groep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |