quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:25 schreef Leandra het volgende:[..]
Als je de normaal gebruikte afkorting SHO gaat ombuigen naar SSS omdat het voor Soaps, Showbizz & Sterren staat dan is het geen wonder dat je niet echt begrepen wordt of bijval krijgt.
SHO bestaat al heel lang in deze vorm en ik zou niet weten waarom daar wat aan zou moeten veranderen, mocht je Soaps daarvan willen loskoppelen dan lijkt me dat dat in
TV (Film, TV & Radio) hoort, want niet alleen een RLS is een Soap, ATWT, GTST, ONM enz. zijn dat ook.
Een eigen RLS subforum lijkt me vooralsnog iig zwaar overdreven, het lijkt misschien wel handig door de lange duur van DGK en vrij snel daarop CBL als opvolger, maar voor baggerprogramma's als Ms&Mrs lijkt me een eigen RLS subforum zwaar overdreven, het voldoet ook niet aan de norm van een RLS zoals die BB en DGK dat wel deden, CBL deed dat ook niet, maar had de mazzel opgenomen te worden in de DGK villa. Verder was het gewoon een heel slap aftreksel van een RLS.
Ik zie dan ook geen enkele reden voor een halve herindeling van FOK!subfora omdat een paar mensen die sowieso nooit ergens anders geweest zijn dan in DGK en CBL even de weg kwijt zijn. FOK! is groter dan een paar ranzige Talpaproducties, en het is vooral jammer dat een paar mensen dat niet door lijken te hebben en denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK en de users die daarop afgekomen zijn.
Kijk eens wat verder en klik eens op "active topics", je weet maar nooit wat voor leuks je tegenkomt

Nah.. een beetje een merkwaardige aanval op users die niet avontuurlijk genoeg zouden zijn volgens jou.

Users die FOk! puur gebruiken om over RLS-en te OH-en en om te slowchatten met mensen die ze hebben leren kennen along the way: dat mag gewoon hoor.

Je bent niet pas een "goede user" als je heel FOK! gebruikt.
Een RLS als subforum heeft wel potentie denk ik. Ook omdat er paralellen en (dus) programma-overstijgende topics zijn. Gecombineerd met de filters waar Noekje het over had: lijkt me levensvatbaar.

De huidige situatie, verdeeld oiver twee subfora met af en toe een apart tijdelijk subforum, is nou ook niet echt logisch.
Maar: geen zorgen. Vooralsnog is er niet genoeg animo voor, achter de schermen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."