Op vrijdag 5 december 2008 18:17 schreef Miffy1984 het volgende:Hoi allemaal!
Hier nog even een bericht vanuit het RmcDonald huis. Maar niet getreurd, we mogen vandaag naar huis, alleen wij hebben er voor gekozen om morgenochtend te gaan.
Reden hiervoor is dat het vandaag sowieso nog een lange dag was in het ziekenhuis. (o.a. eindgesprek met de cardioloog, thijmen's hechtpleisters moesten worden verwijderd van zijn wond en Sinterklaas was er!)
We hadden dan pas rond deze tijd richting huis kunnen gaan. En dat zagen we niet zo zitten ivm file en dat Jesper eigenlijk alweer meteen naar bed zou moeten als we net thuis zijn. Dus morgenochtend lekker rustig naar huis rijden en dan kan Jesper de hele dag genieten van onze thuiskomst.
Zoals ik al zei hebben we een eindgesprek gehad met de cardioloog. Dat ging allemaal prima. Wanneer Thijmen een vervolgoperatie zal krijgen is moeilijk te zeggen. Dat ligt er gewoon aan hoe lang hij het 'volhoudt' met zijn huidige hart zeg maar. Hij zal zijn eerste levensjaren vaak op controle gaan in de VU, dus mocht er iets niet goed gaan zijn zij daar eigenlijk sneller achter dan Thijmen zelf.
Ook zijn de hecht-pleisters verwijderd van zijn wond. (er is gebruik gemaakt van de steri-strip s ipv hechtingen aan de buitenkant van zijn wond...google kan er alles over vertellen :-))
Het zag er heel mooi uit! Het viel me alles mee. De arts was ook erg tevreden, het wordt een mooi stoer litteken.
En er hing de hele dag een gezellige-Sinterklaas sfeer in het ziekenhuis. Erg bijzonder en emotioneel om (om het maar even hard uit te drukken;) de hele dag kinderen met infuus, kale hoofdjes of in hun ziekenhuisbed blij en enthousiast op Sinterklaas te zien wachten bij de liften. Er liepen veel zwarte pieten op het dak van het ziekenhuis die de kinderen vanuit de ramen konden bekijken
En voor Thijmen en Jesper (!) had de Sint ook een kado meegenomen.
Nou onze laatse avond in het RmcDonald huis....waarbij de zin die hun gebruiken ' thuis, ver van huis ' echt wel klopt. Het is een fijne plek. Gelukkig maar, want in de toekomst zullen we hier weer een keertje tijdelijk intrekken. Maar hopelijk duurt dat nog heeeel lang.
Nou, mijn volgende post zal weer zijn vanaf mijn eigen computer thuis.... heerlijk.
We gaan dit jaar snel een kerstboom kopen en genieten
Voor nu een hele fijne pakjesavond voor wie nog gaan beginnen!
Sinterklaas!
![]()
Thijmen is er klaar voor om naar huis te gaan
![]()
Stoer!
![]()