Van Halst is de grootste demogoog van Nederland samen met zijn evenbeeld Humberto Tan. Hij trapt ook alleen maar open deuren in.quote:Doe mij van Halst maar. Dat kankeren kan ik zelf ook wel. Daar heb ik Derksen niet voor nodig.
Johan Derksen jr.?quote:Op maandag 22 december 2008 11:09 schreef Bklein het volgende:
[..]
Van Halst is de grootste demogoog van Nederland samen met zijn evenbeeld Humberto Tan. Hij trapt ook alleen maar open deuren in.
Het is gewoon een zeikende schnabbelaar, zonder inhoud.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:02 schreef -J-D- het volgende:
Beetje overdosis Derksen tegenwoordig.
Doordekken + Beste Johan + Voetbal International op tv.
En dan draaft hij ook nog op in elk lullig programma.
En hij vervalt in herhaling net als jij...quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is gewoon een zeikende schnabbelaar, zonder inhoud.
Hopen dat Johan niet vastvriest, het is behoorlijk koud nu daar. Had me wel mooi geleken, een best Johan vanuit Chicago... Johan met ijspegels aan de snor, bibberend van de kou, de mailtjes voorlezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:05 schreef -J-D- het volgende:
Hij is onderweg naar Amerika. Een weekje Chicago en Detroit. Daarna houden ze nog even pauze en beginnen ze 12 januari weer.
Met Wendy bij Knevel&vdBrink was idd wel geniaal ja.. "Dit is zo'n sleutelgat kijken, genant. Je moet dit niet willen maken en er niet aan mee willen doen"quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef Superfast het volgende:
http://video.eredivisielive.nl/vod.php#
Hij is ook echt briljant , ook te zien bij DWDD .
Zegt die over Barbara Barend tja Johan Derksen kan wel zeggen dat ze lesbisch is maar ik geloof het niet gewoon niet![]()
OT deze moet je echt checken![]()
En dan zegt een andere gast die ernstig ziek is geweest tegen hem je zou eens verder moeten kijken dan alleen maar voetbal !
Reactie van Johan: Is er nog meer in de wereld dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |