Je hebt het netter gedaan dan Matjuhquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:41 schreef Moozze het volgende:
En ik heb mezelf in de op gezet. Geen idee of dat mag!
(Dat plaatje links van mij verneukt de OP btw)
Ja ik was zelf heel verbaasd toen het in 1 keer goed wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt het netter gedaan dan Matjuh
Nope - wel alles vanaf force 4 basgitaren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ook niet te vinden in de reviews op harmony central?
(stiekeme tvp)
Dit is het enige wat erover te vinden is volgens mij:quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Nope - wel alles vanaf force 4 basgitaren.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een terug vind plectrum zou ik wel willen hebben.. Of eigenlijk een plectrum terug vinder!![]()
Hotrails !!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef Witchfynder het volgende:
Seymour Duncan JB jr of GFS Lil' Puncher met een push-pull als switch.
Ik vind ze altijd terug als ik mijn linker sokken aan het zoeken ben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:41 schreef Goover het volgende:
Maar een terug vind plectrum zou ik wel willen hebben.. Of eigenlijk een plectrum terug vinder!![]()
Echte gitaristen zijn altijd hun plectra kwijt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Wat doe je dan met die dingen? Raak ze nooit kwijt...
Nee hoor... ik heb ze altijd op een vaste plek...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:11 schreef Moozze het volgende:
[..]
Echte gitaristen zijn altijd hun plectra kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |