Was ik ook wel van plan. Binnenkort eens een Lag arkane AL200ST testen, kijken of die wat beter is dan een AL100.quote:Op maandag 8 december 2008 23:39 schreef The_Dean het volgende:
Beetje de middenweg en je eigen oordeel. Misschien heb ik binnenkort wel een setje H3's over...
Dean heeft die H3's van mij, maar ik geef toch echt de voorkeur aan de actieve varianten ervanquote:Op maandag 8 december 2008 23:27 schreef brother52 het volgende:
Ik lees heel erg tegenstrijdige dingen over EMG HZ pups.
Welk deel moet ik geloven? Het positieve of het negatieve?
Hang ze maar in een Samick LPquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:28 schreef The_Dean het volgende:
Joah, vind ik wel. Veel hoog, scheuren lekker!
Vind ze in mijn V niet echt tot hun recht komen, hang ze binnenkort eens in een Epi LP (zwaarder).
Ik krijg vroeger dan dit niet voor elkaar, en ben nog te laat ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 07:53 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ga nu. Vroeger dan dit krijg ik echt niet voor elkaar.. Hopelijk is er vandaag genoeg tijd om te fokken.
.
.
je bedoelt voor mp3's?, ik gebruik dezequote:Op dinsdag 9 december 2008 10:36 schreef GoodGawd het volgende:
Luitjes ik weet, en julile mischien ook. Dat er een programma is waarmee je de toonhoogte kan instellen. Dit kan met een quicktime ding. Zit dit op de standaard quicktime player of moet je dit apart downloaden, zo ja waar?
Je hebt betaald?quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:33 schreef nightfall het volgende:
[..]
je bedoelt voor mp3's?, ik gebruik deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Ja. Ding is meegegaan op vakantie en daar hebben we toffe opnames mee gemaakt. Makkelijk in het gebruik en de geluidskwaliteit is super. De laatste track op onze CD is er mee opgenomen (muv de zang). Onze zanger gaat er zelf een kopen (die andere was geleend) voor de oefensessieopnames.quote:Op dinsdag 9 december 2008 12:34 schreef nightfall het volgende:
ik zit te denken zo'n zo'n zoom h2 of h4 aan te schaffen voor de repetities, twijfel nog welke, maar neig toch meer naar de h2 toe omdat die 4 microfoons heeft, ideaal voor in de ruimte..
iemand ervaring met deze?
Een paar maanden.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef Verluste het volgende:
Hoe lang duurden het bij jullie voor jullie zuiver barre akkoorden konden spelen????
Heb sinds vorige week dinsdag ook nog geen gitaar aangeraakt. Ja, alleen om te fiksen, niet om te spelen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:38 schreef matjuhhh007 het volgende:
Heeedaar ben ik weer, ik lig al een weekje met een griep op bedje en heb in die tijd vergeten gitaar te spelen
Heb ik niet, maar er kans vast een en ander geregeld wordenquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Dean, je wordt populair. Jurgen vroeg of je toevallig geen Jackson RR met vaste brug en actieve EMG's hebt staan en Jacco vroeg zich af of je al buizenversterkers kunt bouwen (die wij voor je ff de Ebut "Grote Peer" hebben genoemd).
Nou, wel een tijd hoor. Probeer jij eens op een bas barré te spelen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:26 schreef Verluste het volgende:
Hoe lang duurden het bij jullie voor jullie zuiver barre akkoorden konden spelen????
Kan ik raden welke?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb sinds vorige week dinsdag ook nog geen gitaar aangeraakt. Ja, alleen om te fiksen, niet om te spelen.
Ik had altijd binnen een of twee dagen antwoord. Hangt ook af van de ingewikkeldheid van de vraag af natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef brother52 het volgende:
Dean, weet je toevallig hoe lang het gemiddeld duurt voordat ik een reactie krijg op een mailtje van Groove factory?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |