50 euro is ongeveer wat ik over zou hebben voor een Dean, misschien op marktplaats.quote:Op zondag 7 december 2008 22:47 schreef KaMo het volgende:
Ik ga bij vriendin kerst vieren.
Nu moet ik voor 50 euro iets vragen als cadeau...
Iemand tips?
eigenlijk heb ik een gitaar nodig maar daar is het budget te laag voor.
Of is dat morgelijk 2e hands tele of SG voor 50e?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Les Paul is me te zwaar...quote:Op zondag 7 december 2008 23:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar die wil je niet.. Geen idee wat je verder nodig hebt. Les misschien?
.
Whoei, weer een recensie binnen! En een toffe ook!.
http://www.zwaremetalen.c(...)From-The-Tavern.html
Nu hebben we ineens Keltische invloeden.. Ik geloof dat men met dit soort dingen komt met gebrek aan referentiemateriaal.
.
Mits leder...quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Of politiepetten...
Jij hebt het over lederen petten, Rogier klaagt dat zijn soldeerbout het begeven heeft....wat doen jullie toch in die oefenruimte?quote:
Stop ze vandeweek ook in de SG, ben benieuwd!quote:Op zondag 7 december 2008 19:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb nooit een gitaar gezien waar ik het mooi op vind. Chroom of zwart vind ik meestal het mooist..
Vandaag de test gedaan met de GFS Crunchy Pat in de Epiphone G400. Wereld van verschill! Super gedefinieerd, helder geluid. Pas nu klinkt de GT-6 zoals bij bedoelt is, schat ik. En nu klinken beide gitaren (de ander is een Jackson RR3 met duncan designed elementen) pas echt goed samen. Geweldige aankoop dus!.
Die dude is al psyched als een malloot joh. Vandaag tijdens de oefensessie heeft hij het wel 5x per persoon, per uur over gehad. En dan te bedenken dat we 7 uur lang oefenen....quote:Op zondag 7 december 2008 23:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stop ze vandeweek ook in de SG, ben benieuwd!
Al moet ik er 7 uur zijn, dat komt altijd goedquote:Op maandag 8 december 2008 00:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die dude is al psyched als een malloot joh. Vandaag tijdens de oefensessie heeft hij het wel 5x per persoon, per uur over gehad. En dan te bedenken dat we 7 uur lang oefenen.....
Ga je trouwens de opgegeven tijd redden voor zondag?.
als ik zo kijk naar het tekentje doet het me denken aan een ibanezquote:Op zondag 7 december 2008 20:55 schreef xenos het volgende:
Iemand enig idee op wat voor gitaar Sarah Bettens hier speelt:
Vind hem heel erg vet klinken
Ok.quote:Op maandag 8 december 2008 01:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Al moet ik er 7 uur zijn, dat komt altijd goed
Pm me voor de zekerheid nog even de set die hij er op wil.
Heb je er zelf al op gespeeld? Dingen lijken goed gemaakt. De electronica is alles crappy, dus wellicht kun je na aanschaf daar een upgrade van plegen. Met geweldige bedrijven als GFS is dat niet duur meer.quote:Op maandag 8 december 2008 10:39 schreef emokid het volgende:
De Epiphone SG G-400 kan alleen maar goed zijn als ik de mens en het internet mag geloven. Ik wil het alleen nog van de fokkers horen voor ik mijn euro's spendeer.
Wat een eikels. Je moet op een gitaar gespeeld hebben voor je'm koopt, period.quote:Op maandag 8 december 2008 11:01 schreef emokid het volgende:
Nee nog niet, hier in Hengelo hadden ze hem eerst niet. Na goed opletten toch wel gevonden maar eignelijk wlden ze gewoon niet dat ik erop speelde. Barbaren. In Duitsland schijn je overal en alles op mogen te spelen.
Ik zoek zelf gewoon de goedkoopste en beste SG, met de achterliggende gedachte ooit de Gibson SG te bezitten. Je hebt ook de SG Special maar die lijken mij weer niks, dit model lijkt mij de beste prijs/kwaliteit verhouding te hebben.
Ja idd.quote:Op maandag 8 december 2008 11:29 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat een eikels. Je moet op een gitaar gespeeld hebben voor je'm koopt, period.
Wie weet bevalt het je helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |