Je moet ze ook niet in het nederlands mailen.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb ook eens gemaild over die witte SG van toen ook nooit wat van gehoord
quote:Op woensdag 10 december 2008 15:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet in het nederlands mailen.
Staan ze daar al op?quote:Op woensdag 10 december 2008 15:28 schreef Aresdreams het volgende:
op de myspace?
Dat moet je in Lelystad ookquote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef The_Dean het volgende:
Anders moet je hier in Dokkum even 10(!) euro voor een setje d'Addario's betalen
Volgende keer maar weer naar de stad
Damn, da's echt duur.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:37 schreef The_Dean het volgende:
Anders moet je hier in Dokkum even 10(!) euro voor een setje d'Addario's betalen
Volgende keer maar weer naar de stad
Van der Zwaagquote:Op woensdag 10 december 2008 17:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet je in Lelystad ook![]()
Maar ze hebben dus wel weer een muziekzaak in Dokkum.
Ik heb voor een doosje iets van 40 euro betaald. Dat zijn volgens mij ook de gangbare prijzen.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:53 schreef Cynic het volgende:
Damn, da's echt duur.
Ik heb dit jaar een doosje (10 stuks) d'addario's via ebay besteld uit de VS voor 25 euro, en dat was inclusief verzendkostenWaren nog .012 ook, die zijn hier altijd duurder dan standaard setjes.
Maargoed, dat was nog voor de kredietcrisis natuurlijk
quote:Op woensdag 10 december 2008 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb voor een doosje iets van 40 euro betaald. Dat zijn volgens mij ook de gangbare prijzen.
ja of het is nog de oude mix, ik weet het zo niet welke mix er nu op de demo staat...quote:Op woensdag 10 december 2008 17:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Staan ze daar al op?
Heb net het eerste nummer geluisterd, lekkere productie!
De productie klinkt echt niet verkeerd.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:13 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja of het is nog de oude mix, ik weet het zo niet welke mix er nu op de demo staat...
ach ja, ik heb ze ook nog niet in mijn handen gehad
Dat is ons tijden de opnames ook overkomen. De gitarist die over mijn track heen moest spelen had per ongeluk de tuner op 430 staan en is toen in gaan spelen. Tja, klonk vals he...quote:Op woensdag 10 december 2008 21:47 schreef Cynic het volgende:
Zo, net even de juiste versie van onze demo opgehaald...
Ik was dus aan het oefenen met de verkeerde versie. Nu snap ik dus ook gelijk waarom die niet helemaal zuiver was, want die is gewoon met een tapedeck opgenomen en toen naar mp3 overgezet. En daarbij wordt hij kennelijk niet helemaal 440
Ga ik meteen even doen. Welk adres? Hopelijk wel de kramtried...quote:Op woensdag 10 december 2008 23:35 schreef xenos het volgende:
[..]
Ik heb je gemaild,
heb je het gezien?
Over de les paul en de sg die je te koop hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |