Bij Kassa zijn ze toen als beste getest. Ze scoorde zelfs beter dan Duracell.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Die zijn dus echt kut... alleen goed genoeg voor een afstandsbediening maar verwacht niet dat je ze kan gebruiken voor een digicam ofzo... is ie na 1 foto op.
Of ik had gewoon een kut batch.
daar zijn ze prima voorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:44 schreef Mylene het volgende:
Bij Kassa zijn ze toen als beste getest. Ze scoorde zelfs beter dan Duracell.
Ik heb het zelf een keer getest met m'n draadloze muis en die van de Aldi gingen ook langer mee dan Duracell.
doen we ook wel heel even mee (2 weken ofzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]voor 30.- aan D'aim?
Jeetje...
Witte Kat penlites doen het wel redelijk in een digicamquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
daar zijn ze prima voormaar gewone batterijen zijn niet geschikt voor digitale camera's
thnx voor de tip, heb ze vandaag meteen gehaaldquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
die kan je ook bij de blokker voor 1 euro halen, 4 stuks
Ik was vandaag bij de Blokker en daar hingen ze gewoon voor ¤1,-quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daarvoor ging ik laatst speciaal voor naar de Blokker, die hadden ze dus echt niet en volgens mij ook nooit gehad. Waren ook geen Duracell maar Philips. Die bij de action zag ik wel hangen bij de kassa en voor Duracell best wel een redelijke aanbieding.
grrrrquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx voor de tip, heb ze vandaag meteen gehaald
[..]
Ik was vandaag bij de Blokker en daar hingen ze gewoon voor ¤1,-
Ja die heb ik gekocht gister, chill ding! Stinkt alleen nog erg naar plasticquote:Op maandag 9 februari 2009 00:09 schreef Kadooosh het volgende:
Ik hoorde dat ze voor ¤4 ofzo laptophoesje verkopen, weet iemand welke maten dit zijn en wat voor hoezen?
De Action is goedkoper. Iets van 16 stuks voor 1,69 ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:35 schreef -moi- het volgende:
[..]
die kan je ook bij de blokker voor 1 euro halen, 4 stuks
Dat klinkt handig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
Ik heb een schaar gekocht met rode laser zodat je altijd een rechte lijn knipt.
2 euro maar
Hebben!!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
2 euro maar
Dan moet je de schaar toch al recht houden om mee te beginnen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
2 euro maar
Die rode laser wijst naar beneden naar het stuk wat je moet knippen. Dat moet je volgen. Heel simpel.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dan moet je de schaar toch al recht houden om mee te beginnen?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
De Action is goedkoper. Iets van 16 stuks voor 1,69 ofzo.
Of zijn AAA de normale penlites?
Cadeaupapier moet je ook niet knippen. Dat moet je vouwen en dan met een scherp mes door de vouw heengaan.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:21 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die rode laser wijst naar beneden naar het stuk wat je moet knippen. Dat moet je volgen. Heel simpel.
Lekker makkelijk met cadeaupapier knippen. Ik stoor me altijd mateloos als ik geen recht stuk afknip.
Denk je dat ie ook stof kan knippen (is het een beetje grote scherpe schaar)? Dan lijkt met het wel een heel nuttig ding om toe te voegen aan mijn naaigereedschap.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:09 schreef Mylene het volgende:
2 euro maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |