Dat van Cyrille heb ik trouwens wel gezegd alleen die topic is te ver weg om nog terug te kunnen vinden.
geeftniet ofzo hoor, maarre...
WAT FOKZIENER ??? SINDS WANNEER BESTAAT DIE TERM ???
Als iemand dit wel leuk vindt, laat ie dan ff uitleggen waarom.
En hoofdletters betekenen schreeuwen, ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 09 December 1999).]
quote:
op 12-08-1999 om 10:23 PM schreef Breuls het volgende:
where the FOK! komt de term fokziener vandaan?
ever heard of FOK!ker?
of FOK!member?geeftniet ofzo hoor, maarre...
´zie·ner (de ~ (m.))
1 iem. die visioenen heeft => helderziende, waarzegger
Een Fokziener moet helderziende zijn om zijn/haar geliefde topics terug te kunnen vinden. Dit lukt vaak niet waardoor een veel gebruikte uitspraak "Where the Fok! heb ik dat nou gezien" eenvoudig ingekort is tot Fokziener.
Ik hoop dat je hiermee ook het licht gezien heb.
quote:
op 12-08-1999 om 10:41 PM schreef Arcee het volgende:
Jongens, wat een gelul zeg.
Moor, lighten up! Die lijst van Arcee is grappig bedoeld, en komt bij mij ook zo over.
Moor heeft inmiddels anti-paranoia pillen gehaald en zal na beterschap weer van zich laten horen
quote:
op 12-09-1999 om 01:27 AM schreef Moor het volgende:
Moor heeft inmiddels anti-paranoia pillen gehaald en zal na beterschap weer van zich laten horen
Halen is 1
Innemen is 2
Uhm verder, ach het lijkt een beetje op een spiegel voor de meeste Fokkers, de inhoud van deze topic, en ik denk dat het helemaal niet gek is om eens te zien waar we hier mee bezig zijn. Vele zijn vrij kortzichtig en willen alleen positieve dingen horen anderen lullen lekker mee met de rest.
Je kan niet ontkennen dat een pro VOO mening hier helemaal afgeschoten wordt. (ben ik het niet mee eens ook al vind ik zelf VOO best erg)
Nog even over dat citaat van Rolf Wouters, laat hem svp die live uitzending blijven presenteren, ik geniet er op verschillende manieren van!!!
Ik vind Morries trouwens een vna de leukere types in het huis.
-ik bezit vodoende zelfreflectie
-laat ik eens een bewoner het voordeel van de twijfel geven
-zou ik het mis kunnen hebben
tof plaatje trouwens Arcer
quote:
op 12-09-1999 om 04:44 PM schreef Gert het volgende:
Het zal ook wel weer niet de bedoeling zijn, maar er straalt van sommige postings hier een zelfingenomenheid uit waar je makkelijk een teiltje mee kunt vullen. Gadverdamme.
En dan dat 'ons-van-Fokforum'-toontje. Wat zijn we weer slim en erudiet met z'n allen. In tegenstelling tot dat domme plebs dat op het VOO-forum post natuurlijk.
HIHIHI Gert, wees niet bang, dit was gewoon een sarcastische reactie mijnerzijds op de aardverschuiving die de VOO-forum leden indertijd op Fok te weeg hebben gebracht. Deze grap was gericht op de fokleden die indertijd stennis hebben lopen schoppen niet op de VOO leden. Zoals deze hele topic bol staat van de zelfkritiek van Fok leden. Soms staat er niet wat er staat .
Maar toch leuk dat je meteen op de kast zat. Kan ik altijd waarderen
Groetjes, Casey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |