Dat van Cyrille heb ik trouwens wel gezegd alleen die topic is te ver weg om nog terug te kunnen vinden.
geeftniet ofzo hoor, maarre...
WAT FOKZIENER ??? SINDS WANNEER BESTAAT DIE TERM ???
Als iemand dit wel leuk vindt, laat ie dan ff uitleggen waarom.
En hoofdletters betekenen schreeuwen, ja.
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 09 December 1999).]
quote:
op 12-08-1999 om 10:23 PM schreef Breuls het volgende:
where the FOK! komt de term fokziener vandaan?
ever heard of FOK!ker?
of FOK!member?geeftniet ofzo hoor, maarre...
´zie·ner (de ~ (m.))
1 iem. die visioenen heeft => helderziende, waarzegger
Een Fokziener moet helderziende zijn om zijn/haar geliefde topics terug te kunnen vinden. Dit lukt vaak niet waardoor een veel gebruikte uitspraak "Where the Fok! heb ik dat nou gezien" eenvoudig ingekort is tot Fokziener.
Ik hoop dat je hiermee ook het licht gezien heb.
quote:
op 12-08-1999 om 10:41 PM schreef Arcee het volgende:
Jongens, wat een gelul zeg.
Moor, lighten up! Die lijst van Arcee is grappig bedoeld, en komt bij mij ook zo over.
Moor heeft inmiddels anti-paranoia pillen gehaald en zal na beterschap weer van zich laten horen
quote:
op 12-09-1999 om 01:27 AM schreef Moor het volgende:
Moor heeft inmiddels anti-paranoia pillen gehaald en zal na beterschap weer van zich laten horen
Halen is 1
Innemen is 2
Uhm verder, ach het lijkt een beetje op een spiegel voor de meeste Fokkers, de inhoud van deze topic, en ik denk dat het helemaal niet gek is om eens te zien waar we hier mee bezig zijn. Vele zijn vrij kortzichtig en willen alleen positieve dingen horen anderen lullen lekker mee met de rest.
Je kan niet ontkennen dat een pro VOO mening hier helemaal afgeschoten wordt. (ben ik het niet mee eens ook al vind ik zelf VOO best erg)
Nog even over dat citaat van Rolf Wouters, laat hem svp die live uitzending blijven presenteren, ik geniet er op verschillende manieren van!!!
Ik vind Morries trouwens een vna de leukere types in het huis.
-ik bezit vodoende zelfreflectie
-laat ik eens een bewoner het voordeel van de twijfel geven
-zou ik het mis kunnen hebben
tof plaatje trouwens Arcer
quote:
op 12-09-1999 om 04:44 PM schreef Gert het volgende:
Het zal ook wel weer niet de bedoeling zijn, maar er straalt van sommige postings hier een zelfingenomenheid uit waar je makkelijk een teiltje mee kunt vullen. Gadverdamme.
En dan dat 'ons-van-Fokforum'-toontje. Wat zijn we weer slim en erudiet met z'n allen. In tegenstelling tot dat domme plebs dat op het VOO-forum post natuurlijk.
HIHIHI Gert, wees niet bang, dit was gewoon een sarcastische reactie mijnerzijds op de aardverschuiving die de VOO-forum leden indertijd op Fok te weeg hebben gebracht. Deze grap was gericht op de fokleden die indertijd stennis hebben lopen schoppen niet op de VOO leden. Zoals deze hele topic bol staat van de zelfkritiek van Fok leden. Soms staat er niet wat er staat .
Maar toch leuk dat je meteen op de kast zat. Kan ik altijd waarderen
Groetjes, Casey
HIHIHI Casey
quote:
op 12-08-1999 om 10:32 PM schreef misterDre het volgende:
Ik hoop dat je hiermee ook het licht gezien heb.
OK, THX
* Breuls had er nix op tegen, was alleen nieuwsgierig.
quote:
op 12-10-1999 om 12:13 AM schreef Thorka het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik de fanpage van Maurice kan vinden. Ik vond hem wel aardig en wil hem een mailtje sturen!!!
Dank!
quote:
op 12-09-1999 om 04:51 PM schreef Casey het volgende:
HIHIHI Gert, wees niet bang, dit was gewoon een sarcastische reactie mijnerzijds op de aardverschuiving die de VOO-forum leden indertijd op Fok te weeg hebben gebracht. Deze grap was gericht op de fokleden die indertijd stennis hebben lopen schoppen niet op de VOO leden. Zoals deze hele topic bol staat van de zelfkritiek van Fok leden. Soms staat er niet wat er staat.
Ik ben niet boos hoor, alleen maar verdrietig
Jij zal het ongetwijfeld 'sarcastisch' hebben bedoeld, Casey. Maar ik twijfel aan de motieven van mensen die hier een pluim in hun eigen en elkanders reet steken.
Er zijn een aantal posters met een prettig relativeringsvermogen, inderdaad. Maar er lopen ook een stel blaaskaken rond. Ik geloof niet dat hun bijdragen als 'briljante satire' gezien moeten worden. Al is het alleen al vanwege het grote aantal taalfouten dat over het algemeen met deze 'subtiele zelfspot' gepaard gaat
dat was wel ff genoeg voorlopig
Overigens denk ik dat fokziener afgeleid is van fokzine.net.
quote:
wat is crossposten?
quote:
Plaats je bericht niet in meerdere topics. Dit heet 'crossposten' en is zeer irritant.
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 10 December 1999).]
Dingen die je een fokziener nooit hoort zeggen;
-BB is een programma met zoveel diepgang
-Gelukkig dat Voo nooit manipuleert
-Sick Brother is veel leuker
-Toch jammer dat die aanval van 18 november niet is doorgegaan
-Kan die Doordevil niet eens ophouden met zijn kut-collumns?
Moor; WAT FOKZIENER ??? SINDS WANNEER BESTAAT DIE TERM ???
Maurisico; sinds Arcee/Schanulleke deze bedacht hebben Moor
[Dit bericht is gewijzigd door Maurisico (Datum 10 December 1999).]
Of anders gezegd: wat de humor ervan is, dat steeds vaker sommigen de zorgvuldig opgestelde, en beleefd gepresenteerde regels van de moderators bij de tweedeling van het BB-forum,
zonder meer aan hun laars lappen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 10 December 1999).]
Wat is er serieus en aktueel aan deze collumn?
Wel, BB blijft aktueel, pas na nieuwjaar zal dit over zijn, en serieus? Dit is een item met een seriueze ondertoon, door middel van "omgekeerde "beweringen geeft iemand zijn mening over dit forum of over gebeurtenissen in dit huis.
Heb ik hiermee dit topic gered? Moor, je zal het mogelijk niet met me eens zijn, maar dat moeten we dan toch maar eens in een ander topic bespreken bv. Is serieus en actueel nog wel serieus en actueel?
quote:
op 12-10-1999 om 12:15 PM schreef Moor het volgende:
Interessant, Maurisico, maar zover was ik al..
Kun je me ook nog even uitleggen wat er "Serieus" en "Actueel" aan deze topic is ?Of anders gezegd: wat de humor ervan is, dat steeds vaker sommigen de zorgvuldig opgestelde, en beleefd gepresenteerde regels van de moderators bij de tweedeling van het BB-forum,
zonder meer aan hun laars lappen ?
Zie je eigen "pret topic" : (hutje) i/s/Forum21/HTML/002083.html
en de eerste post van danny in: i/s/Forum1/HTML/000163.html
Niet zo streng moor!
quote:
op 12-10-1999 om 10:41 AM schreef Gert het volgende:
Er zijn een aantal posters met een prettig relativeringsvermogen, inderdaad. Maar er lopen ook een stel blaaskaken rond. Ik geloof niet dat hun bijdragen als 'briljante satire' gezien moeten worden. Al is het alleen al vanwege het grote aantal taalfouten dat over het algemeen met deze 'subtiele zelfspot' gepaard gaat![]()
Sorry Gert,
Ik kan het niet laten. Als je over taalfouten gaat klagen zorg dan dat je eigen stukje in orde is.
'Er zijn een aantal' moet uiteraard zijn: Er is een aantal (aantal is enkelvoud) en hetzelfde geldt voor 'Er lopen ook een stel' moet uiteraard zijn 'Er loopt een stel'.
Ik weet dat ikzelf veel schrijffouten maak maar dat heeft te maken met de snelheid van typen; het mag niet al te veel tijd kosten natuurlijk. Verder snap ik je kritiek wel hoor.
En Moor: Nog iets wat een Fokziener nooit zal zeggen: - Wat is die Moor toch een vrolijke jongen.
Lighten up, man! De 'allerergste' onzintopics zitten aan de andere kant, ook hier moet zo af en toe een geintje kunnen, zeker als het zelfspot betreft zoals in deze topic, denk je niet?
En nu iets wat je Fokzieners heel vaak hoort zeggen: - Als je een topic stom vindt, reageer er dan niet op!!!
Groetjes, Casey
- Ik kijk ook naar Onderweg naar Morgen!
- Ik heb gebeld om te stemmen.
- Ik zit thuis ook de hele dag in het aquarium te kijken.
- Ik heb net de BB-video gekocht.
- Ik heb de BB-single CD.
Dingen die je NOOIT een BB-fokziener hoort zeggen:
- als je een BB-bewoner stom vindt, reageer er dan niet op !
Ben ik nu on-topic geweest ?
quote:
op 12-10-1999 om 01:44 PM schreef Moor het volgende:
Nou kan ik het ook niet laten, Casey, want ik heb een on-topic bijdrage:Dingen die je NOOIT een BB-fokziener hoort zeggen:
Oké Moor die verdiende ik
- Pardon lul, maar je staat op mn hondje.
- Volgooien mevrouwtje?
- Zeg eens kereltje, wil jij een snoepje van een ouwe man?
- Ik heb net een 2400 bauds modem gekocht, grappig he?
- Daphne is een lekker wijf.
- Voel jij eens aan mn tennisracket?
quote:
op 12-10-1999 om 01:37 PM schreef Casey het volgende:
Sorry Gert,Ik kan het niet laten. Als je over taalfouten gaat klagen zorg dan dat je eigen stukje in orde is.
'Er zijn een aantal' moet uiteraard zijn: Er is een aantal (aantal is enkelvoud) en hetzelfde geldt voor 'Er lopen ook een stel' moet uiteraard zijn 'Er loopt een stel'.
Ik weet dat ikzelf veel schrijffouten maak maar dat heeft te maken met de snelheid van typen; het mag niet al te veel tijd kosten natuurlijk. Verder snap ik je kritiek wel hoor.
En Moor: Nog iets wat een Fokziener nooit zal zeggen: - Wat is die Moor toch een vrolijke jongen.
Lighten up, man! De 'allerergste' onzintopics zitten aan de andere kant, ook hier moet zo af en toe een geintje kunnen, zeker als het zelfspot betreft zoals in deze topic, denk je niet?En nu iets wat je Fokzieners heel vaak hoort zeggen: - Als je een topic stom vindt, reageer er dan niet op!!!
Groetjes, Casey
HIHI (sic) Nu was jij op de kast
En wat een negatieve benadering zeg! In de laatste zin koppel ik 'aantal'keurig aan het hulpwerkwoord enkelvoud 'is'.
Maar, joh hé, soit, zout erover, anders strooien we mekaar maar zand in de wonden. .
En je hebt gelijk: eindelijk weer eens een vreselijk stomme topic, waarover men zich lekker kan opwinden.
enz..
Ben ik de enigste die On-Topic is?
Ook weer eens wat anders
even later: Ik zag net ergens staan Ik mis Maurice, dat dat door geen fokker zou worden gezegd. Kijk ik in de lisjt met topics en wat staat daar jaja Ik mis Maurice.
Ik mis hem niet
------------------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 10 December 1999).]
quote:
op 12-10-1999 om 01:44 PM schreef Moor het volgende:
Nou kan ik het ook niet laten, Casey, want ik heb een on-topic bijdrage:Dingen die je NOOIT een BB-fokziener hoort zeggen:
Fokziener....jij bent snel om!
-Ik hoop dat Ruud snel weer eens een verhaal over Cuba vertelt, daar krijg ik nooit genoeg van.
-Dit is de meest interessante en leerzame topic van FOK!zine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |