Oeh, dat is wel een heel cool excuusquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Helpt het dat ik inmiddels de leesmap heb opgezegd omdat de playboy er niet meer inzit?
Ik geloof zelfs dat ze een tijdje wat met die ' knuffelracist' Etienne heeft gehad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt? vond ze allebei niet te harden. Had die niet wat met Jeroen, de uiteindelijke winnaar? Ow dat die Tijn niet won. Sweet victory....
Huh, wie heeft die BB dan gewonnen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat ze een tijdje wat met die ' knuffelracist' Etienne heeft gehad.
Jeroen was een andere BB
Mijn foutquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huh, wie heeft die BB dan gewonnen?
Rik. De broer van Tijn.quote:
Ik dacht écht Jeroen.quote:
En het geeft aan dat het er na een tijdje geen bal meer toe doet, in een radio-interview wordt Ruud de winnaar van de eerste BB genoemd, en hij neemt de moeite niet het te verbeteren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Is het nu Rik of Jeroen of gaat het verwarring schoppen heel de dag door
Nu weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef Manu82 het volgende:
Is het nu Rik of Jeroen of gaat het verwarring schoppen heel de dag door
En, heeft CarO gewonnen?quote:
Maar ik weet nog wel dat Lieske heeft verlorenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En het geeft aan dat het er na een tijdje geen bal meer toe doet, in een radio-interview wordt Ruud de winnaar van de eerste BB genoemd, en hij neemt de moeite niet het te verbeteren. Nu ontstaat er al verwarring over de winnaar van een van de laatste BB's.....
Over een paar jaar wordt Huub dus met het grootste gemak de winnaar van DGK genoemd, of Brian![]()
volgens mij waren er 2 alleen en die moesten doen alsof ze bij elkaar hoorden ofzo en hij was de enequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik het ook niet meer![]()
Met welk familielid zat Jeroen dan in dat huis?
Oh ja, en dat was Jeroen met die lange lijs. Toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
volgens mij waren er 2 alleen en die moesten doen alsof ze bij elkaar hoorden ofzo en hij was de ene
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar ik weet nog wel dat Lieske heeft verloren![]()
![]()
![]()
Broers en zussen zijn geen familie??quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Er zaten 4 familieleden in BB6. Egbert met dochter Marcia, Hilde met dochter Milica.
Oh, haal ik de boel weer door elkaar of was dat wel dezelfde BB? Jeeeezzz, wat Leandra zegt dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef Manu82 het volgende:
Rik en Tijn waren toch ook familie en Etienne en zijn vader toch ook?
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij waren er 2 alleen en die moesten doen alsof ze bij elkaar hoorden ofzo en hij was de ene
Die zijn als het goed is nog steeds getrouwd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |