Oh maar die is wel schattig. Mocht ik hier een vogel in huis krijgen dan is het vast een vette zeemeeuwquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok op een Pimpelmees, hij had iig een gele borst en was verder vooral blauw/grijs
[ afbeelding ]
Ik moest vroeger nogal vaak naar de KNO-arts, en ik noemde hem altijd Dokter Pimpelmees (ik hoorde later van m'n moeder dat hij m graag lustte, dus dat ik als 4-jarige die bijnaam voor hem bedacht had was kennelijk erg grappig)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:26 schreef Gert het volgende:
[..]
De klonen van KLB?
Zelfs als ze alles gaan checken op kloons, en dit valt een stuk of vijf in het nadeel van Caro uit, dan nóg heeft ze gewonnen volgens mij.
Ja, schattig is ie wel, maar ik heb m liever niet in huisquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh maar die is wel schattig. Mocht ik hier een vogel in huis krijgen dan is het vast een vette zeemeeuw
BB ging van slecht naar slechter, qua kijkcijfers. Zelfs CBML trok betere kijkcijfers dan BB6. En DGK trok weer hogere kijkcijfers dan BB. Dus of ze zich weer aan Hummie gaan wagen met d'r weekopdrachtjes, ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik wil BB, ik wil BB ik wil BB![]()
En niks geen gedonder met die villa.
Geen idee. Maar die bouwen ze dan meer weer opquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met het BB-huis?? Of hebben ze dat maar buiten werking gesteld nu er toch zo'n villa is die ze kunnen gebruiken??
De vogel is nog niet gevlogen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, schattig is ie wel, maar ik heb m liever niet in huis
Jeetje, zelfs geen aanbieding van de playboy?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die bouwen ze dan meer weer op![]()
Die Villa is veel te ruim opgezet. Buiten is ook te groot. Gewoon ouderwetse BB, met mensen die denken daarna beroemd te worden. Ik moet stiekem nog wel eens gniffelen om een van die zussen (heette ze monique?) die toen zei dat ze niet gelijk op de eerste aanbieding ja ging zeggen hoor.![]()
Nooit meer wat van gehoord. Die met die Tijn lag te viezelevozelen.
Vanavond is het pas zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat Caro niet wint eigenlijk. Het is nu door twee mensen nageteld en ze loopt tientallen punten voor op die loezâh van KLB.quote:
ja, die dame die haar huwelijk heeft opgegeven voor Tijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die bouwen ze dan meer weer op![]()
Die Villa is veel te ruim opgezet. Buiten is ook te groot. Gewoon ouderwetse BB, met mensen die denken daarna beroemd te worden. Ik moet stiekem nog wel eens gniffelen om een van die zussen (heette ze monique?) die toen zei dat ze niet gelijk op de eerste aanbieding ja ging zeggen hoor.![]()
Nooit meer wat van gehoord. Die met die Tijn lag te viezelevozelen.
Nah, toch nog maar ff wachten dan met een bezoekje aan KLB SCquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanavond is het pas zeker, maar ik kan me niet voorstellen dat Caro niet wint eigenlijk. Het is nu door twee mensen nageteld en ze loopt tientallen punten voor op die loezâh van KLB.
Ik ga er vanuit van wel, gelijk deur dicht gedaan (die was ook al dicht overigens) raam opengezet en de vitrage voor het openstaande gedeelte weggehaald, maar ik heb m niet naar buiten zien vliegen.quote:
Nou dat heb ik toen even niet helemaal gevolgd.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje, zelfs geen aanbieding van de playboy?
Dat er geen oproep is kan ook een heel angstaanjagend gegeven zijn.... dat ze nog zoveel bagger-kandidaten hebben liggen dat ze daar wel uit kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:47 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat er helemaal niks komt. Anders zou je toch al een oproepje hebben gezien waarin kandidaten zich op moeten geven? Of er komt een datingprogramma ofzo. Hoeznee!
Goed, ik ga Sinterklaasvoorbereidingen treffen. Tot vanavond!
Serieus!?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, die dame die haar huwelijk heeft opgegeven voor Tijn
Oh.... normaal "lees" je m wel?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou dat heb ik toen even niet helemaal gevolgd.Was ten tijde van ziek kind/verbouwing.
Toen ie nog in de leesmap zat wel ja. Echt goede interviews en columns. Tenminste niet van dat libelle-gezever. Die gefotoshopte dames kunnen mij dan weer niet boeien. Maar ja de buurman des te meer.quote:
quote:
quote:MONIQUE GAAT SCHEIDEN EN KIEST VOOR TIJN!
Al enkele dagen gingen er geruchten op internet over de voortdurende relatie tussen Tijn en Monique (foto rechts) uit Big-Brother 6, en deze zijn nu bevestigd door Tijn zelf:
"Beste mensen... Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.'' Aldus Tijn bij Mediawatchers. ''Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar. De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de reden ben waarom ze van Rob wil scheiden. We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen. Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu. Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht. Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn. Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden. Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen.
Met zulke excuses kom je nooit van je CU-parelketting-broekrok imago af natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen ie nog in de leesmap zat wel ja. Echt goede interviews en columns. Tenminste niet van dat libelle-gezever. Die gefotoshopte dames kunnen mij dan weer niet boeien. Maar ja de buurman des te meer.
Monique was het toch ? Haar zusje was veel leukerquote:
Helpt het dat ik inmiddels de leesmap heb opgezegd omdat de playboy er niet meer inzit?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met zulke excuses kom je nooit van je CU-parelketting-broekrok imago af natuurlijk![]()
Zeg dan gewoon "Ja", dan maakt het niet uit dat je m voor de interviews leest, maar je bent wel gelijk van je CUPB-imago af
Sabrinaquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique was het toch ? Haar zusje was veel leuker
Echt? vond ze allebei niet te harden. Had die niet wat met Jeroen, de uiteindelijke winnaar? Ow dat die Tijn niet won. Sweet victory....quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Monique was het toch ? Haar zusje was veel leuker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |