Ja, dat vinden ze bullshit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat sinterklaas journaal is ook al heavy, wat ik daarvan meekrijg, kindjes zijn helemaal van slag omdat de pakjes zoek zijn enzo.
Oh maar er is zeker wel sprake van stress bij sommige kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, precies, hier net zo. En het is geen stress idd maar opwinding. En in jongensvariant uit zich dat in druk! luid! wild!!
En toch is het
Ja, ja vanavond is het pakjesavondquote:
Nou, ik vroeger wel. Ik was als de dood voor Zwarte Piet. Hij was zo donker. Ik woonde in een durp hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar er is zeker wel sprake van stress bij sommige kinderen.
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik vroeger wel. Ik was als de dood voor Zwarte Piet. Hij was zo donker. Ik woonde in een durp hè?
Ooit eens door een raam gevlucht op school, de juf greep me nog net bij de voeten. Toen ging een Piet dat wel oplossen en die probeerde me terug te slepen. Toen waren de rapen gaar. Ik heb hem gebeten en geschopt.
Toen zag ik eens een gospelkoor op tv en toen ging ik weer gillen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Toen zag ik eens een gospelkoor op tv en toen ging ik weer gillen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?
En dan heb je nog ouders die kinderen ook laten geloven in de kerstman, die stuiteren dus een hele maand!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.
Meneer, die gisteren in Zeeland zat vertelde aan de jongste, die van de haaientanden dat hij een oude man met een rode muts op en een lange rode jas langs de kust zag lopen. Hij leek wel op zoek te zijn naar iets, misschien haaientanden ofzo. Kind spat bijna uit elkaar. De hele tijd van die gebalde vuistjes en als die zijn mond opentrekt is het een mitrailleur. Takketakketakketak![]()
Buuf, zelfs die 50% die niet meer gelooft stuitert als een malle. Nog nooit zo erg gehad als dit jaar.
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijndequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?
Welke precies?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijnde
eentje met een heel dikke kopquote:
En hij zei ook van die enge dingen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijnde
Dan vast die in het begin van de clip achter hem aanlooptquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
eentje met een heel dikke kopmaar ik snap mijzelf niet als ik die clip nu zie, als kind vond ik er eentje heel eng.
Hier hetzelfde, alhoewel ik het leuk vond om naar de nachtmis te gaan, als kind dan he, toen ik 13 was vertikte ik het om ooit nog een kerk binnen te stappen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen
Sinterklaasfeest is in mijn geheugen wel het meest leuke feest. Een mand vol met kleine pakjes, iedere keer, bij een greep van pa of ma in die mand, weer afwachten of je naam erop stond. De hele kamer vol met papier en shit, iedereen een stuk of tien cadeautjes![]()
Daarna winkeltje spelen met broerlief, ieder in een hoek van de kamer onder een stoel zitten en daarvoor alles uitstallen. Chocoladeletters proberen niet op te eten, want ze zien er zo mooi uit.![]()
Kerst daarentegen was vooral kut. Veel en lang in de kerk zitten en de enige beloning was een boek en een beker chocolademelk, trauma's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |