Lijkt me leuk om te doen! Hij krijgt alle kleuren vd regenboog!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je maar foto's maakt. Ik wil het zien. Die tamme boom van Marije ook want die heeft er oh zoveel zin in.
Hoi!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef noekje het volgende:
Hoi!![]()
Ik geloof in jou en hem hoor. Dat wilde ik nog even zeggen.
ik las ik heb die boom één dag, maar stond geef .quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb figuurtjes uit boomschors en dingen die lijken op kussentjes met kraaltjes.![]()
Ik geef de boom één dag. Ik heb 3 kittens hier.![]()
Meneer staat altijd chagrijnig te kijken hoe lomp ik die kerstboom weer uit elkaar trek. Hij begint dan de lampjes christelijk op te bergen en uiteindelijk word ik daar zo link van dat ik het uit zijn handen grijp en in een plastic zak flikker. Ja, de kerstgedachte hoeft dan toch niet meer. Ook wel weer een opluchting hoor.
Kijk ook niet raar op als dit forum ineens om 14:30 gesloten is en de SC tóch in SHO staat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Zodra Gert 23.00 uur zegt dan knallen ze hem om 20.00 uur dicht.
O fuck, werk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:55 schreef Copycat het volgende:
Minder blij ben ik met het bokkende internet hier, zeker op een vrijdag met weinig werk.
Één fucking column schrijven. Ben ik over een uurtje mee klaar en dan het totale niks.quote:
En er is helemaal geen archief!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk ook niet raar op als dit forum ineens om 14:30 gesloten is en de SC tóch in SHO staat.
Hier geen boomquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je maar foto's maakt. Ik wil het zien. Die tamme boom van Marije ook want die heeft er oh zoveel zin in.
Jaja, ik type me ongans.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Één fucking column schrijven. Ben ik over een uurtje mee klaar en dan het totale niks.
Nu kan ik natuurlijk mijn zooibureau gaan opruimen, maar ik hou niet van clean desk policies.
Vermaeck mij!
Gister allemaal al gedaan. En de oudste twee moeten de hele dag naar school. Wat ze daar willen met die kinderen is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Moet die niet janken ergens op school?
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:21 schreef Dementor het volgende:
Sint stress, ik vond het vroeger wel spannend aangezien mijn vader 's avonds zei dat hij ze op de daken zag lopen terwijl hij door het raam keek.
Maar ik zie ook wel eens kinderen volledig overstuur raken met een hoop gehuil en gegil, is dat iets van deze tijd?
Nou nee, hier niet iig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef Marrije het volgende:
Misschien krijgen die kinderen te horen dat ze meegenomen worden naar Spanje omdat ze zo vervelend zijn.
Maar dat sinterklaas journaal is ook al heavy, wat ik daarvan meekrijg, kindjes zijn helemaal van slag omdat de pakjes zoek zijn enzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou nee, hier niet iig.![]()
Middelste vind het wel een beetje engig. Ging hij eerst fluitend op de fiets naar voetbal en kwam in het donker thuis, nu moet ik hem weer halen en brengen. Ja, ik snap dat wel, als je elk moment een Piet ergens verwacht... En natuurlijk Wat zal ik krijgen?????![]()
En dan heb ik heel low profile gedaan, alleen sint op school, pas twee weken geleden pepernoten gekocht, alleen sinterklaas journaal. Het is gewoon spannend voor de kinderen. Maar ook wel héééél leuk.
Ja, precies, hier net zo. En het is geen stress idd maar opwinding. En in jongensvariant uit zich dat in druk! luid! wild!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.
Meneer, die gisteren in Zeeland zat vertelde aan de jongste, die van de haaientanden dat hij een oude man met een rode muts op en een lange rode jas langs de kust zag lopen. Hij leek wel op zoek te zijn naar iets, misschien haaientanden ofzo. Kind spat bijna uit elkaar. De hele tijd van die gebalde vuistjes en als die zijn mond opentrekt is het een mitrailleur. Takketakketakketak![]()
Buuf, zelfs die 50% die niet meer gelooft stuitert als een malle. Nog nooit zo erg gehad als dit jaar.
Ja, dat vinden ze bullshit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar dat sinterklaas journaal is ook al heavy, wat ik daarvan meekrijg, kindjes zijn helemaal van slag omdat de pakjes zoek zijn enzo.
Oh maar er is zeker wel sprake van stress bij sommige kinderen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, precies, hier net zo. En het is geen stress idd maar opwinding. En in jongensvariant uit zich dat in druk! luid! wild!!
En toch is het
Ja, ja vanavond is het pakjesavondquote:
Nou, ik vroeger wel. Ik was als de dood voor Zwarte Piet. Hij was zo donker. Ik woonde in een durp hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh maar er is zeker wel sprake van stress bij sommige kinderen.
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik vroeger wel. Ik was als de dood voor Zwarte Piet. Hij was zo donker. Ik woonde in een durp hè?
Ooit eens door een raam gevlucht op school, de juf greep me nog net bij de voeten. Toen ging een Piet dat wel oplossen en die probeerde me terug te slepen. Toen waren de rapen gaar. Ik heb hem gebeten en geschopt.
Toen zag ik eens een gospelkoor op tv en toen ging ik weer gillen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Toen zag ik eens een gospelkoor op tv en toen ging ik weer gillen.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?
En dan heb je nog ouders die kinderen ook laten geloven in de kerstman, die stuiteren dus een hele maand!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hier niet overstuur. Alleen opgewonden.
Meneer, die gisteren in Zeeland zat vertelde aan de jongste, die van de haaientanden dat hij een oude man met een rode muts op en een lange rode jas langs de kust zag lopen. Hij leek wel op zoek te zijn naar iets, misschien haaientanden ofzo. Kind spat bijna uit elkaar. De hele tijd van die gebalde vuistjes en als die zijn mond opentrekt is het een mitrailleur. Takketakketakketak![]()
Buuf, zelfs die 50% die niet meer gelooft stuitert als een malle. Nog nooit zo erg gehad als dit jaar.
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijndequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
oeh zeg noekje... weet je al wie de president van america gaat worden?
Welke precies?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijnde
eentje met een heel dikke kopquote:
En hij zei ook van die enge dingen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik moet nu gelijk denken aan daarin zat een neger die ik heel eng vond als kind zijnde
Dan vast die in het begin van de clip achter hem aanlooptquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
eentje met een heel dikke kopmaar ik snap mijzelf niet als ik die clip nu zie, als kind vond ik er eentje heel eng.
Hier hetzelfde, alhoewel ik het leuk vond om naar de nachtmis te gaan, als kind dan he, toen ik 13 was vertikte ik het om ooit nog een kerk binnen te stappen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen
Sinterklaasfeest is in mijn geheugen wel het meest leuke feest. Een mand vol met kleine pakjes, iedere keer, bij een greep van pa of ma in die mand, weer afwachten of je naam erop stond. De hele kamer vol met papier en shit, iedereen een stuk of tien cadeautjes![]()
Daarna winkeltje spelen met broerlief, ieder in een hoek van de kamer onder een stoel zitten en daarvoor alles uitstallen. Chocoladeletters proberen niet op te eten, want ze zien er zo mooi uit.![]()
Kerst daarentegen was vooral kut. Veel en lang in de kerk zitten en de enige beloning was een boek en een beker chocolademelk, trauma's!
Heh fuk Gert, ik moet weg!quote:
Ah, dat bedoelen ze dus met "hij heeft een innemende persoonlijkheid"quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen zit het in jou familie alleen bij je broer, en heb ik behalve een mbd-zus nog een iets te veel innemende schoonvader.
Op ca 47.48 sec. komt er een enorme close up, dat moet hem geweest zijn!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan vast die in het begin van de clip achter hem aanloopt
Nog 25 minuten toch?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh fuk Gert, ik moet weg!
Nou moet ik eerst die nog luisteren![]()
Snel dan maar want hij is zo leuk
Klinkt gezellig, die sinterklaasavonden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen
Sinterklaasfeest is in mijn geheugen wel het meest leuke feest. Een mand vol met kleine pakjes, iedere keer, bij een greep van pa of ma in die mand, weer afwachten of je naam erop stond. De hele kamer vol met papier en shit, iedereen een stuk of tien cadeautjes![]()
Daarna winkeltje spelen met broerlief, ieder in een hoek van de kamer onder een stoel zitten en daarvoor alles uitstallen. Chocoladeletters proberen niet op te eten, want ze zien er zo mooi uit.![]()
Kerst daarentegen was vooral kut. Veel en lang in de kerk zitten en de enige beloning was een boek en een beker chocolademelk, trauma's!
Mocht je mirakuleus toch winnen, dan sms ik wel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heh fuk Gert, ik moet weg!
Nou moet ik eerst die nog luisteren![]()
Snel dan maar want hij is zo leuk
Doe s je nummer dan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Hahaha Buuv, ik wíst dat het dat filmpje was![]()
Vroeger keek ik trouw elke week en dit kan ik me ook nog heel goed herinneren![]()
Nou ik ga boodschappen doen en nog de laatste Sint prullen aanschaffen.
Ben er vast niet voor 4 uur weer, kan iemand mij de stand SMSsen?![]()
Tot later all, en als we verloren hebben: Met opgeheven hoofd ten onder!![]()
![]()
Welke stand?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CarOnline het volgende:
Vroeger keek ik trouw elke week en dit kan ik me ook nog heel goed herinneren![]()
![]()
Mogge, baard of schmink vanavond?quote:
Plus dat ze 13 jaar in het midden van het land gewoond had, ik vroeg waar, bleek Amersfoort te zijn, wijk: Nieuwlandquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik had het over Laysa. Zegt natuurlijk niks dat iemand eea over een stad weet.
Ze kan ervoor toch wel in een andere wijk hebben gewoond?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat ze 13 jaar in het midden van het land gewoond had, ik vroeg waar, bleek Amersfoort te zijn, wijk: Nieuwland![]()
Echter.... Nieuwland is nog geen 13 jaar oud
Hoe dan ook, voor mij blijft het een kloon, zei ze nota bene zelf nog. Voor de grap. Ammehoela!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze kan ervoor toch wel in een andere wijk hebben gewoond?
Hmm, ja, nou, toch jammerquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:36 schreef CarOnline het volgende:
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij blijft het een kloon, zei ze nota bene zelf nog. Voor de grap. Ammehoela!
Eerst zit Mathara mij te neppen en nu al weer iemandquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe dan ook, voor mij blijft het een kloon, zei ze nota bene zelf nog. Voor de grap. Ammehoela!
Het zit je ook niet mee he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerst zit Mathara mij te neppen en nu al weer iemand
Heb jij de uitslag bij de hand of moet ik zelf gaan tellen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is 12:00 uur, er kan niet meer worden gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |