Dat ging hem zeker niet goed af?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.
Oh wacht. Of hij bij de dochter hoorde.quote:
Ow god ja Hilde!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef blomst het volgende:
[..]
Jeroem moest net doen of hij bij de dochter van Hilda hoorde, daarom kwam Hilda ook later het huis in.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow god ja Hilde!Daar was ook een superleuk gifhe van , met wijnflessen. Want die "genas"haar pijnen met wijn.
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zekerquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow god ja Hilde!Daar was ook een superleuk gifhe van , met wijnflessen. Want die "genas"haar pijnen met wijn.
Ja, fybromialdingesquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zeker![]()
![]()
Geen wonder dat ze moest blijven drinken, van rode wijn wordt het alleen maar erger
Sherlocks genoeg op FOK!.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
Had ze niet iets reumatisch??? En dan "genezen" met rode wijn zeker![]()
![]()
Geen wonder dat ze moest blijven drinken, van rode wijn wordt het alleen maar erger
Ja, de dochter van Hilde whehehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn foutHet was wel dezelfde BB alleen Jeroen had wat met Milica
Ik wist niet dat ze getrouwd zijn. Of ik ben het weer vergeten kan ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn als het goed is nog steeds getrouwd.
Is je bureau al opgeruimd?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Bah. Wat kruipt de tijd als je geen fuck te doen hebt. Heb een boek bij me, maar dat vind ik ook weer zo in ya face.
Alhoewel: deur dicht, rug naar dichte deur, voeten op tafel, raam open, peuk erbij.
Ze bekijken het maar.
Je kunt die kerel ook met een paar mailtjes gaan stalkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef Copycat het volgende:
Bah. Wat kruipt de tijd als je geen fuck te doen hebt. Heb een boek bij me, maar dat vind ik ook weer zo in ya face.
Alhoewel: deur dicht, rug naar dichte deur, voeten op tafel, raam open, peuk erbij.
Ze bekijken het maar.
Ja. Net even in vijf minuten gedaan. En nu zit mijn papierbak vol.quote:
Kan. Maar doe ik nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt die kerel ook met een paar mailtjes gaan stalken
Misschien wil hij wel Sinterklaas spelen voor je vanavondquote:
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:20 schreef Manu82 het volgende:
Misschien wil hij wel Sinterklaas spelen voor je vanavond
quote:
Ah joh, je weet toch beter. Hij ook neem ik aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
Dan heeft ie pech, want ik heb vanavond al andere plannen. Ha! Ben ik toch mooi een spelletje aan het spelen.
Beiden is erg, bij de tweede heb ik me gelukkig onderuit weten te lullenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is trouwens erger, pakjesavond of een jarige schoonmoeder? 5 December, zouzo jakkes.
Daarom. Het heeft allemaal wat vertraging. Komt goed en zo niet, dan niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ah joh, je weet toch beter. Hij ook neem ik aan.![]()
Die ontlopen elkaar niet veel. Gelukkig geen keuze voor mij.quote:Wat is trouwens erger, pakjesavond of een jarige schoonmoeder? 5 December, zouzo jakkes.
Natuurlijk gedaan...Ribas FTWquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o ja nog even dit.......
hier kunnen jullie op Ribas stemmende andere hoeven niet te stemmen
![]()
http://www.rtl.nl/reality/cantbuymelove/home/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |