Ey Frits, zo praat je niet over je medelanders.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Fritztiaan het volgende:
Wat een kuttopic![]()
Jammer dat TS niet is neergestoken, of is uitgewoond met een komkommer
Je weet toch hoe de gemiddelde Marokkaan eruit ziet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef Birra het volgende:
Waarom heb je geen hete lesbische seks gehad met die meisjes?
Wat dacht je? Ik pak 2 reply's uit dit topic, voeg ze samen en doe alsof ik het zelf verzonnen heb?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:24 schreef Anthony92 het volgende:
Wat een kankertopic. En verzonnen ook nog.
Jammer dat TS niet is neergestoken, of is uitgewoond met een komkommer.
Nee, nooit doen! Anders word je gepakt voor copyrightschending!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je? Ik pak 2 reply's uit dit topic, voeg ze samen en doe alsof ik het zelf verzonnen heb?
Beter post je niet meer, je praat poep.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef Anthony92 het volgende:
Maar inderdaad, je hebt me door. Ik was inderdaad van plan iedereen te doen geloven dat die "twee" reacties van mij zijn.
hihi je zei gekomen.quote:
Lijn 45 naar Latjebroek.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef dekloonvanzuen het volgende:
was de bus nog gekomen
Ik zou er misbuik van maken als ik TS wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef Papi.Chulo het volgende:
TERECHTE KLACHT. blije sletjes van 13 die zeggen: "ze vind je leuk, wil je iets met haar".
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Fritztiaan het volgende:
Wat een kuttopic![]()
Jammer dat TS niet is neergestoken, of is uitgewoond met een komkommer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |