Kom je ook wel eens in de danzig?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Donderdag - studentenavond...
Vergeten
quote:
Als je te lui bent om te lezen hou dan je smoel, gore dyslect.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een beetje een kuttopic als je het mij vraagt.
Klacht niet bondig genoeg.
Geen samenvatting
GEEN PICS
Aan het plein.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is dat?
Ik ben import...
Mag ik hier niet zijn dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waarom ga je neit naar de homo SC?
Ik heb het gelezen,quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je te lui bent om te lezen hou dan je smoel, gore dyslect.
Ik neem aan dat jij zelf ook wel weet hoe een marokkaanse eruit ziet? Als je ooit buiten komt tenminste.
Ik heb ook geen echte klacht, ik wilde gewoon een verhaal schrijven. Mijn persoonlijke dagboek.
Ik ben daar wel 1 of 2 keer geweest.quote:
Valt wel mee, m'n kamer ligt niet aan de straatkant.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk veel overlast van al menschen savonds of niet?
Hehe,quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen,
Als je dagboeken wil schrijven ga je maar in een kelder in amsterdam wonen verdomme
Films waren vroeger gaver dan nu
dit zijn goede topics!
Bij de Boterwaag enzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Aan het plein.
Maar waar ga je uit dan?
Ik ben onlangs naar de bar en boos geweest.![]()
Beter ga je bier drinken en sletjes mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Valt wel mee, m'n kamer ligt niet aan de straatkant.
Ik heb in het weekend alleen overlast gvan de discotheek waar ik naast woon.
Je wil gweoon iedereen irriteren dat is het probleemquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:33 schreef hard_gay het volgende:
[..]
Mag ik hier niet zijn dan?en waar kan ik dat vinden??
quote:
Bier voor een euro.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben daar wel 1 of 2 keer geweest.
Op donderdag best leuk, goedkoop vooral
Zullen we er een topique over openen in R&Pquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op dit moment ben je niet de enige..
Ik ben daar een keer zo strontlazerus naar buiten gegaan, omgquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bier voor een euro.
Ik ken daar best veel personeel.
Ik vind de grote markt met de zwarte ruiter wel een stuk leuker.
Ja! Boterwaag is ook best leuk. Net als de dudok. Bij de bonneterie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de Boterwaag enzo?
Uitgaan is trouwens een groot woord, meestal ga ik naar Dudok...
In een ver en grijs verleden ben ik ook nog een keer naar het elfje geweest?
Maar dat was met oud en nieuw en toen was ik erg ver heen... Vandaar dat ik ook niet helemaal zeker ben over de naam...
Ik kan amper lopen, ik ga echt niet uit vanavond.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Beter ga je bier drinken en sletjes mee naar huis nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |