hoezo braziliaans?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nog zo'n braziliaanse bier liefhebber
Ach jij, met je hoofdquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nog zo'n braziliaanse bier liefhebber
hoe istie?quote:
quote:
Grolsch is al jaren geen Nederlands bier meer, nu alweer sinds paar jaar Braziliaans, daarvoor Belgisch.quote:
dat was toch zuid-afrikaans?quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Grolsch is al jaren geen Nederlands bier meer, nu alweer sinds paar jaar Braziliaans, daarvoor Belgisch.
Succes ermee hoor, nep hollander![]()
Ziek, maar verder wel oke. Metjou?quote:
met mij ist wel best.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziek, maar verder wel oke. Metjou?
kom je vanavond naast mij liggenquote:
Mooiquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met mij ist wel best.
heb alleen nergens zin in.
SAB Miller is van origine een Zuid Afrikaans bedrijf, maar tegenwoordig Brits, gezien het feit met beursnotering en locatie hoofdkwartierquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet waar je het over hebt
http://www.nrc.nl/economi(...)r_neemt_Grolsch_over
das best op tijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik heb geen zin in de wedstrijd morgenochtend. Moet om kwart over 7 al in Almelo zijn
En na die wedstrijd ga ik beginnen aan mijn tasquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das best op tijd
ik moet morgen werken
en dat is alsnog geen braziliaansquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
SAB Miller is van origine een Zuid Afrikaans bedrijf, maar tegenwoordig Brits, gezien het feit met beursnotering en locatie hoofdkwartier
Inbev welquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat is alsnog geen braziliaans
goedzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En na die wedstrijd ga ik beginnen aan mijn tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |