tof hequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:01 schreef Bob-B het volgende:
http://www.express.be/sec(...)amilie-af/100209.htm eerste zin
en toenquote:Server Error
The server encountered an internal error and was unable to complete your request.
JRun Connector Protocol Error.
Maakt mij het uit, ik drink geen Hoegaardenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:03 schreef rulerofdeath het volgende:
en je noemde hoegaarden wel een nederlands merk?
Surequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is in Enschede ontstaan, dus het blijft toch echt Nederlands bier.
Ja, op Nederlandse grond gebrouwen, dus Nederlands bier. Overgekocht door britten of niet.quote:
als je iets verder keek dan je neus lang is, zag je dat ik een server error kreegquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Staat er dit "De Belgisch-Braziliaanse brouwer InBev"
En vies, dus hopelijk gaan de britten er wat aan doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, op Nederlandse grond gebrouwen, dus Nederlands bier. Overgekocht door britten of niet.
Zou een actie zijn dat blijk zou geven aan een geweldig inzicht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, willen ze de grote Grolschfabriek die ze net hier hebben nieuw gebouwt, gelijk weer afbreken ofzo?
sorry, deze is triestquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is in Enschede ontstaan, dus het blijft toch echt Nederlands bier.
Grolsch is harstikke lekker. Echt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En vies, dus hopelijk gaan de britten er wat aan doen!
[..]
Zou een actie zijn dat blijk zou geven aan een geweldig inzicht.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, deze is triest
1 vraag: waar komt de naam grolsch vandaan?
Was het niet Groenlo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry, deze is triest
1 vraag: waar komt de naam grolsch vandaan?
tjah, ik vind het lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:05 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, ik drink geen Hoegaarden
Gaat om het feit dat iedereen altijd zo tof loopt te doen over Grolsch, terwijl het geeneens lekker bier maakt, maar je moet het drinken, want het is twents. Naja, bij deze. Binnenkort volledig Brits.
Zeer tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, als je al denkt dat het in enschede is ontstaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat the fuck boeit dat nou weer?
Vrouwen en bier, sommigen proberen het...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, als je al denkt dat het in enschede is ontstaan
Grolsch komt uit Groenlo. En op z'n plat heet dat Grolle
Nouja, laat ik het dan zo zeggen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, als je al denkt dat het in enschede is ontstaan
Grolsch komt uit Groenlo. En op z'n plat heet dat Grolle
Hou je bek manquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Vrouwen en bier, sommigen proberen het...
ok dat siert ze wel, maar toch, meepraten
Heel goed meid! Volhouden nu!quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het dan zo zeggen.
Mij is altijd gezegd dat Grolsch in Enschede is ontstaan, als mij dat altijd gezegd is, ga ik daar van uit.
En dan nog, wat boeit het?
hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre, willen ze de grote Grolschfabriek die ze net hier hebben nieuw gebouwt, gelijk weer afbreken ofzo?
Nouja, als het overgekocht wordt door britten en ze er echt brits bier van willen maken, moeten ze het niet meer op Nederlandse grond laten brouwenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou bij?
dat is een van de modernste brouwerijen van de wereld, en is draait (volgens mij) nog niet op topcapaciteit
Ja, lach maar.quote:
dan weet ik niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar dan moet je dat eens in groenlo gaan verkondigenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, laat ik het dan zo zeggen.
Mij is altijd gezegd dat Grolsch in Enschede is ontstaan, als mij dat altijd gezegd is, ga ik daar van uit.
En dan nog, wat boeit het?
Als dat het enige is dat mij ooit verteld is, wat kan ik er dan aan doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan weet ik niet waar je die wijsheid vandaan hebt, maar dan moet je dat eens in groenlo gaan verkondigen
Ohjah, want coca cola, gemaakt in Spanje is dan ook opeens Spaans, want het is niet in de VS gemaakt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als het overgekocht wordt door britten en ze er echt brits bier van willen maken, moeten ze het niet meer op Nederlandse grond laten brouwen
die brouwerij stond er al toen ze overgekocht werdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, als het overgekocht wordt door britten en ze er echt brits bier van willen maken, moeten ze het niet meer op Nederlandse grond laten brouwen
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ohjah, want coca cola, gemaakt in Spanje is dan ook opeens Spaans, want het is niet in de VS gemaakt.
(bijna alle coca cola voor europa komt uit Spanje)
ik meende dat in Rotterdam een fabriek stond dat voor NL het zooitje maaktequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ohjah, want coca cola, gemaakt in Spanje is dan ook opeens Spaans, want het is niet in de VS gemaakt.
(bijna alle coca cola voor europa komt uit Spanje)
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
Maar ik irriteer me mateloos aan jou.
je moet eens weten hoeveel buitenlandse bedrijven hier een fabriek hebben staanquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook jij snapt mijn punt niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je moet eens weten hoeveel buitenlandse bedrijven hier een fabriek hebben staan
quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja dat zeg je, maar stiekem had jij dit kunnen zingen over mij
dat was je punt tochquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook jij snapt mijn punt niet.
Laat maar.
Ja, dat bedoelde ik er min of meer mee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat was je punt toch
na je post nog een paar keer doorgelezen te hebben: Je bedoelt dat SABMiller er een brits biertje van wil maken?
Dat willen ze juist helemaal niet. Ze willen grolsch juist Twents/Achterhoeks houden.
Ja beken het maarquote:
quote:give me all your true hate
and i'll translate it in our bed
into never seen passion, never seen passion
that it why i am so mad about you
mad about you
mad about you
Nee, Brits bier, bereidt naar origineel, Nederlands recept.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik er min of meer mee.
Nou, dan blijft het toch Nederlands bier?!
ja en neequote:Op vrijdag 5 december 2008 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik er min of meer mee.
Nou, dan blijft het toch Nederlands bier?!
quote:
Maar het is Nederlands bier, ondanks dat het een britse eigenaar heeft.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja en nee
het wordt gebrouwen hier in Nederland, maar de eigenaar van Grolsch is SABMiller, een Britse brouwerijDus eigenlijk officieel is het een Brits bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |