Sorryquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik heb hem helemaal niet gedate
Dat is een grapje
Wat culinairquote:Op maandag 8 december 2008 16:42 schreef theKiD het volgende:Hangt een halve kilo ijzer in me oorlel
Ben m weer aan t oprekken, maar is niet zo fijn
![]()
![]()
Zometeen op me gemak eens verse bospaddestoelensoepje makenEn hoofdgerecht wat met sausijzenworstenachtigiets
Bij ons in de groep woont bijna iedereen samenquote:Op maandag 8 december 2008 18:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Altijd gezellig. Wij gaan niet meer uit dit jaar.. m'n vriend is een paar jaar ouder en hij is de jongste in de vriendengroep - dus er wonen al mensen samen en die gaan niet meer uit dus wij ook niet
. Maar vind het niet erg, nu gaan we met een stel bij één van die mensen thuis oud en nieuw vieren, ook supergezellig
.
Ja, wij ook zoiets.quote:Op maandag 8 december 2008 18:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij ons in de groep woont bijna iedereen samenen onze groep gaat met iedereen naar de kroeg 'snachts
Alleen doorspelen gebeurd bij 1 van hen
![]()
Alleen ik zit te twijfelen om op snachts mee naar de kroeg te gaan, geef er niet zoveel om eigenlijk..Wil geheel onthouder worden qua alcohol op 1 jan. dus als ik meega, is het vrijdrinken in de kroeg.. dus ik twijfel nog
quote:Op maandag 8 december 2008 20:04 schreef Messenga het volgende:
Is in Venray, ze gingen allemaal vanwege DJ Jean..
Yeah![]()
alweer ?:Pquote:
wij willen feauteau's zien!quote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alweer ?:P
zeg je vaker
Fotos van airsoften eindelijk binnen
Zitten echt gave bij
Volgens mij zeg ik dat elke dagquote:Op maandag 8 december 2008 21:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
alweer ?:P
zeg je vaker
Fotos van airsoften eindelijk binnen
Zitten echt gave bij
inderdaadquote:Op maandag 8 december 2008 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij zeg ik dat elke dag
Ziet er wel gaaf uitquote:Op maandag 8 december 2008 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
ok dan.
PICS:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog meer pics op mn hyves staan
Die blijft genaial jaquote:Op maandag 8 december 2008 20:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je ze dit interview laten zien met een compleet van de kaart zijnde Jean!
Hihi. Ik weet het; ik ben slechtquote:
Evilquote:Op maandag 8 december 2008 21:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Ik weet het; ik ben slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |