Idd!quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
aha, een uitgebreid verslag zou wel gepast zijn inderdaad
mja ik had de rotonde bij de lage witsiebaan met reuckertbaan ...quote:Op maandag 8 december 2008 09:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het is gladnet al een stuk of 5-6 fietsers hard onderuit zien gaan!
Tuurlijk welquote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Domme vraag misschien maar doen ze niet strooien in Tilburg?
Zoveel als ze in Tilburg strooien heb ik nog nergens gezien. Meeste tilburgers kunnen gewoon niet rijden/ fietsen...quote:Op maandag 8 december 2008 11:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Domme vraag misschien maar doen ze niet strooien in Tilburg?
Een half uurtje mag je spijbelenquote:Op maandag 8 december 2008 12:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik ben gewoon niet geweest vandaag, voor het eerst sinds een week gespijbeld
Nietus!quote:Op maandag 8 december 2008 12:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een half uurtje mag je spijbelen
tjah, is idd kwestie van snelheid aanpassen en dergelijke.quote:Op maandag 8 december 2008 12:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoveel als ze in Tilburg strooien heb ik nog nergens gezien. Meeste tilburgers kunnen gewoon niet rijden/ fietsen...
1: Ik heb geen verwijten naar iemand specifieks ge-uitquote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, is idd kwestie van snelheid aanpassen en dergelijke.
Maar we zullen het ook zeggen als jij je arm breekt ofzo als je valt
Kloptquote:Op maandag 8 december 2008 14:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
1: Ik heb geen verwijten naar iemand specifieks ge-uit
2: Ik heb ook niet gezegt dat ik een goed chauffeur ben
3: Wie zegt dat ALS ik toevallig een keer een ongeluk maak, het aan gladheid ligt.
![]()
![]()
Als iemand een ongeluk maakt, of het nu aan de omstandigheden ligt of aan zijn skills of het ontbreken ervan is erg zat. Hoef je niemand verwijten te gaan makenEn al helemaal niet als diegene er letsel aan over heeft gehouden
![]()
ik voel me niet aangesproken maar zeg toch hoiquote:
Belgiequote:Op maandag 8 december 2008 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Waar is dat van Crazy?![]()
Hm ik wil een weekendje naar Londen met een vriendin, iemand weleens die kant op geweest? Ik had gekeken voor maart en dan kom ik goedkoopste vliegtickets uit op 131 euro p.p. (52 euro ticket, 79 euro vliegtax). En dan hotel nog.. Hmmmz.
Vriendenquote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef hetzusjevan het volgende:
ahh oke haha, heb je met bedrijfsuitje gedaan of familie of..?
http://www.ryanair.com/site/NL/cheapflights.php?dest=STN&base=EIN ?quote:Op maandag 8 december 2008 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm ik wil een weekendje naar Londen met een vriendin, iemand weleens die kant op geweest? Ik had gekeken voor maart en dan kom ik goedkoopste vliegtickets uit op 131 euro p.p. (52 euro ticket, 79 euro vliegtax). En dan hotel nog.. Hmmmz.
Ooo laat even weten als je iets leuks gevonden hebt!quote:Op maandag 8 december 2008 15:14 schreef hetzusjevan het volgende:
wil je dan mee?quote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo laat even weten als je iets leuks gevonden hebt!
En ook een verblijf etc.![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 15:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/site/NL/cheapflights.php?dest=STN&base=EIN ?
Okidoki!quote:Op maandag 8 december 2008 15:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik zal je op de hoogte houden automatic_, ik weet nog niet of het doorgaat ofzo.. het lijkt me gewoon leuk. Voornaamste probleem is eigenlijk wanneer we kunnen gaan ivm de uni, maar ik ga het zeker eens aankaarten met een vriendin en uitzoeken.
nee, wel een vriendinquote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef theKiD het volgende:
Hej Crazy.. Wiesda meiske op de foto naast je? Die herken ik ergens van, maar kan dr zo niet plaatsenToch niet de vriendin van Dave ofwel?
Tof! Ja, ik zag net ook een terugvlucht: 0,00 euro vliegticket maar wel 40 euro toeslag. Maarja die toeslag betaal je toch volgens mijquote:Op maandag 8 december 2008 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Okidoki!
Tijdje terug had je ook zo'n leuke actie bij RyanAir... Vliegen voor 0.02 cent. Alleen je creditcard kosten kwamen erbij als je ging boeken, dus dan zat je op ongeveer 8¤ voor twee personen
London Stainsted (ofzo) & Stockholm
Ja, normaal wel, maar bij die actie van Ryanair (toen) nietquote:Op maandag 8 december 2008 15:56 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Tof! Ja, ik zag net ook een terugvlucht: 0,00 euro vliegticket maar wel 40 euro toeslag. Maarja die toeslag betaal je toch volgens mij.
Messenga daten in Londonquote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil zooo graag naar Londen
Musicals zien etc.
Alleen is er niemand (zo gek als mij?) om mee te gaan![]()
Ligt aan de musicalquote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef automatic_ het volgende:
Ik wil zooo graag naar Londen
Musicals zien etc.
Alleen is er niemand (zo gek als mij?) om mee te gaan![]()
Ok!quote:Op maandag 8 december 2008 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, wel een vriendin
maar die werkt ook daaris de zus van zijn vriendin
Kijkquote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Messenga daten in London![]()
![]()
Probleem opgelost: slotje
Sowieso The Lion King & We Will Rock You...quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ligt aan de musical
En mits we dan ook naar Emirates Stadium en White Hart Lane gaan oké
quote:Op maandag 8 december 2008 15:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Messenga daten in London![]()
![]()
Probleem opgelost: slotje
Dan wil ik wel meequote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sowieso The Lion King & We Will Rock You...
Haha.quote:
Automatic komt heul niet uit Tilburgquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef hetzusjevan het volgende:
JA, gaan jullie nou helemaal niks loslaten over die date?Sjonge, en ik zit zo te hopen op een FOK! Tilburg-romance
hoe leuk is dat
.
Daarom is het ook de FOK! Tilburg (topic) romance.. duhquote:Op maandag 8 december 2008 16:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Automatic komt heul niet uit Tilburg
haha duidelijkquote:Op maandag 8 december 2008 16:29 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Daarom is het ook de FOK! Tilburg (topic) romance.. duh.
Ontkenningsfasequote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik heb hem helemaal niet gedate
Dat is een grapje
Nouwquote:Op maandag 8 december 2008 16:31 schreef automatic_ het volgende:
Haha, ik heb hem helemaal niet gedate
Dat is een grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |