Dacht ik toch even dat je dat laatste bedoelde!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:20 schreef VoreG het volgende:
Heeft er iemand toevallig een naaisetje liggen en kan die daar ook mee omgaan? Ik heb zojuist de bovenste knoop van mn jas er af getrokken.
met naaisetje bedoel ik uiteraard niet die condooms die CZ uitdeelde tijdens de TIK, waardeloze dingen zijn dat
4 uur later ook nog wel hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:43 schreef Messenga het volgende:
Ja, die is er over een uur nog.
Dat is een hele goede...quote:Op zondag 7 december 2008 12:53 schreef aardappel het volgende:
"
Het gedicht komt wat later,
want Sint heeft een kater.
"
Hehe, zoveel gezopen ?quote:
Een poesje in m'n broek hihiquote:Op zondag 7 december 2008 14:00 schreef Crazy-M het volgende:
poes dan?
ik trouwens ook nietheb me ingehouden
Doet me denken aan iets van ee ntijd terugquote:
Was idd lekker weerquote:Op zondag 7 december 2008 14:48 schreef JeffreyXL het volgende:
Pff heb net 5km hardgelopen. Weer was prima alleen het was alweer een tijdje geleden. Viel tegen
Genoeg gezopen iigquote:Op zondag 7 december 2008 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hehe, zoveel gezopen ?
Ik heb gister btw even geschoten @ belgie
Pics volgens snel, was echt super gaaf
ik zat bij de buurvrouwquote:Op zondag 7 december 2008 14:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Genoeg gezopen iig![]()
Was best gezellig bij de Prins, maar heb genoeg jonge mensjes gezien voor komende 6 maanden stappen in Tilburg
Niks op internet over te vinden ...quote:Op zondag 7 december 2008 14:58 schreef theKiD het volgende:
Verhaal ging dat daar Vrijdagavond weer een ruzie was met een steekpartij?
Die was open vandaag of niet?quote:Op zondag 7 december 2008 14:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Was idd lekker weer
met de fiets naar de stad geweestlekker fris windje
Jaquote:
Daar kan ik nooit zo mee zittenquote:Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
En als je over de poes hebt:
14:29:50 07-12-08 21 I BRAN poes vast in een buis KEVELAERSEDIJK 1 GROENINGEN
812071429501100044Wel zielig voor beesje maar viel me even op nu
Hehequote:Op zondag 7 december 2008 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doet me denken aan iets van ee ntijd terug
Liep met pa over heyhoef en vraagt iemand: Heeft u thuis katten ?
Ik echt gewoon gelijk zonder na te denken: Nee, maar wel 3 poezen
Diegene die het vroeg was gelijk stil![]()
Mja, ik kom soms nogal gek uit de hoek met sommige opmerkingenquote:
Bij een andere poes klopt dat weer niet.. Daar zit iets vast in de poes, ipv de poes vast in de buis...quote:Op zondag 7 december 2008 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar kan ik nooit zo mee zitten![]()
Andere poes vind ik zieliger![]()
Hond verhalen zijn veel leukerquote:Op zondag 7 december 2008 15:53 schreef Crazy-M het volgende:
wat een poes verhalen toch weer allemaal
Ach onze hond snapt de kerstboom nog nietquote:
weet niet, alleen een hond als huisdierquote:
haha zijn eerste kerst dan?quote:Op zondag 7 december 2008 16:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ach onze hond snapt de kerstboom nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |