Niks meer aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:13 schreef Sleeve het volgende:
Ik heb een Dyson en ben er juist heel tevreden over. De bak hou ik op de kop boven de kliko en dan valt alles eruit. Ik heb er nog nooit met mijn handen in hoeven wroeten. Ook nooit gedoe met stofzuigerzakken die je weer bent vergeten te kopen ...
Verder zuigt de Dyson ook gewoon heel goed. Echt een wereld van verschil met de Miele stofzuiger die ik hiervoor had. Als ik het laminaat in de kamer zuig hoef ik niet eens precies in de hoekjes te komen met de borstel. Alles wat in de buurt van de borstel ligt wordt namelijk ook al opgezogen. En na een verbouwing met extreem veel stof die ik gewoon opgezogen heb met de Dyson doet de stofzuiger het nog steeds even goed als toen ik 'm net had.
Let wel op met het per ongeluk opzuigen van spulletjes ... De zuigkracht is best groot en er is bij mij al heel veel per ongeluk in de stofzuiger verdwenen. Voordeel is wel dat je het door de doorzichtig plastic opvangbak altijd direct ziet zitten en het er zo weer uit kan vissen.
same here.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen.
Wereld dingen.
Dat is een borstel die standaard extra lange haren heeft, zodat je geen krassen op je vloer kunt krijgen. En bij een "gewone" stofzuiger borstel kun je kiezen tussen zonder haren of met haren, dat heeft een parketborstel niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:56 schreef maedel het volgende:
Wat is een speciale parketborstel dan?
Heyyquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef lisje het volgende:
Ik heb een Henry (Numatic). De beste stofzuiger die ik ooit heb gehad. Ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Mijn moeder kocht er ruim 12 jaar geleden eentje, die nog steeds super werkt. Dat was de reden dat ik er ook een wou.
Hij heeft de verbouwing van ons huis (dus héél veel stof) ook goed doorstaan.
Ik kreeg er een speciale parketborstel bij die ik ook inderdaad fijner vind dan de 'gewone' borstel. Ik doe er zowel de vloerbedekking boven als de houten vloer beneden mee.
En hij is nog leuk om te zien ook. Er is nu ook een Hetty, stiekem had ik die liever gehad![]()
[ afbeelding ]
Een Dyson is al te koop voor ongeveer 250 euro. Je hebt natuurlijk wel veel duurdere nieuwere modellen, maar die van 250 is prima als je geen speciale allergieën hebt of vloerbedekking in combinatie met 10 katten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:24 schreef jack4ya het volgende:
Dyson heb ik om eerlijk te zijn niet geprobeerd, simpelweg omdat ik vertik 400,- ofzo uit te geven voor een stofzuiger.
waterbak ( alle aangezogen lucht wordt hier door geen getrokken ) werkt ook goed hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef k_man het volgende:
Volgens een test van de Consumentenbond presteren stofzuigers met zak dan die zonder.
Ik ben tevreden over mijn Bosch.
Erg recht toe recht aan ding, ken iemand die er bij zweert!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef lisje het volgende:
Ik heb een Henry (Numatic). De beste stofzuiger die ik ooit heb gehad. Ik vind de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Mijn moeder kocht er ruim 12 jaar geleden eentje, die nog steeds super werkt. Dat was de reden dat ik er ook een wou.
Hij heeft de verbouwing van ons huis (dus héél veel stof) ook goed doorstaan.
Ik kreeg er een speciale parketborstel bij die ik ook inderdaad fijner vind dan de 'gewone' borstel. Ik doe er zowel de vloerbedekking boven als de houten vloer beneden mee.
En hij is nog leuk om te zien ook. Er is nu ook een Hetty, stiekem had ik die liever gehad![]()
[ afbeelding ]
Na een tijdje kijken/ vergelijken heb ik een paar dagen terug ook een Hetty gekocht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:14 schreef de-allerliefste het volgende:
ik heb de Hetty!
Ik had een stofzakloze, maar dat was een drama.
De Hetty heeft 1200 watt, maar zuigt 10x beter dan die andere met 1800 watt. heeft een superlang snoer waar ik de hele benedenverdieping mee rond kan en de stofzuigerzakken zijn enorm groot (9 liter) en niet extreem duur. ook als de zak bijna vol is blijft hij goed zuigen omdat de motor aan de bovenkant zit.
Het lijkt me de bedoeling dat ie zuigt?quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:25 schreef MaGNeT het volgende:
Op het werk hebben we een Dyson... Man wat een kut-apparaat... Héél veel lawaai en weinig zuigkracht...
Dat ding zuigt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |