Kijk, ik heb de opinionmakers dan toch maar mooi mee.quote:Op maandag 8 december 2008 17:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ah! Die steun ik onvoorwaardelijk.

Ja zeg, ik heb toch met jou en beeer in een kroeg gezeten? Ik bestel wel gewoon thee.quote:Op maandag 8 december 2008 10:38 schreef Gellius het volgende:
Claudia is meen ik niet echt het kroegtype.

quote:Op maandag 8 december 2008 12:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
PS. Claudia: Ik heb de Twin Peaks DVD box..

quote:Op maandag 8 december 2008 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja zeg, ik heb toch met jou en beeer in een kroeg gezeten? Ik bestel wel gewoon thee.
. Dat is natuurlijk wáár. Niet zomaar een kroeg zelfs, maar de Engelbewaarder. Hoe beeer er nu weer bij komt dat jij geen kroegtype zou zijn is mij een raadsel.

Jawel hoor. Maar ach, het is slechts uitstel, want uit zichzelf gaat het echt niet weg. Van mij had het nu wel mogen gebeuren eigenlijk. Enfin, we wachten wel weer af.quote:

Ho, ho. Als de avatar nou verbeterd was, dan stond ik er ook achter, maar dat is hij niet! Hij is bleek, flets en er zit een nicotine laag overheen. Gellius moet gewoon iets beter z'n best doen.quote:Op maandag 8 december 2008 17:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ah! Die steun ik onvoorwaardelijk.

Daar heb ik ook regelmatig gezeten, volgens mij ooit de laatste avond met een exvriendin doorgebracht (haar schuld) en een scharrel duidelijk gemaakt dat ik echt niet verliefd op haar was (mijn schuld). Ik heb een hoop verleden in Amsterdamse kroegen.quote:Op maandag 8 december 2008 12:45 schreef Z het volgende:
[..]
De Pels, De Pieter en/of De Pool wellicht?
Ik kom ook wel graag in De Tuin in de Jordaan IR, prima kroeg.

Is het een zij? Hm, nooit geweten. Ik dacht dat het icon van Gellius een soort 19e eeuwse homo-erotische grap was. Maar "sperma op haar gezicht"...quote:Op maandag 8 december 2008 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben het met Z eens. Het lijkt nu net alsof er sperma op haar gezicht zit.

Waarom ben jij wel online maar zit je niet in MSN?quote:Op maandag 8 december 2008 21:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Is het een zij? Hm, nooit geweten. Ik dacht dat het icon van Gellius een soort 19e eeuwse homo-erotische grap was. Maar "sperma op haar gezicht"....

Ik was The Fountainhead aan het lezen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:17 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom ben jij wel online maar zit je niet in MSN?
quote:Roark stayed at the station on the day of its opening. He drank coffee in a clean, white mug, at the counter of the diner, and he watched the cars stopping at the door. He left late at night. He looked back once, driving down the long, empty road.

quote:In m’n hoofd is alles heel eenvoudig
In m’n hoofd valt alles op z’n plaats
Geen verderf, geen loeiende reclame
Welkom, welkom, in m’n hoofd
Er is tijd voor eender welke richting
Er is plaats voor eender welke stroof
Er is rust om alles t’ overschouwen
‘t Is prettig toeven in m’n hoofd
Overdag is er de verwarring
Overdag loopt ‘t spoor vlug dood
Overdag wringt men zich in bochten
Er is water voor wie echt wil drinken