Ik krijg met mijn dooietaalvak natuurlijk vaak de vraag wat het 'nut' ervan is. Als leerlingen dat vragen, kom ik altijd met de dooddoener "het nut zit hem erin dat je iets doet wat niet nuttig is". Klopt niet helemaal natuurlijk, maar is altijd wel een mooie opener van het gesprekquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:04 schreef mane het volgende:
Ook het idee dat wat je doet altijd een duidelijk nut zou moeten hebben. Ik probeer in mijn werk ook juist expres tijd te 'verspillen' door soms halve lessen een beetje te kletsen met leerlingen. Heel nutteloos op 't eerste gezicht, maar uiterst nuttig voor mij (en de leerlingen).
Er moet eerst nog een keer een inkomenscheck overheen (en dat wordt spannend, omdat ik niet weet hoe ze de inkomsten uit het bedrijf van vriendlief gaan berekenen), maar de boel zou in het eerste kwartaal van 2009 opgeleverd worden!quote:Op zondag 7 december 2008 02:01 schreef k_man het volgende:
Gefeliciteerd.
Dus toch weer huur. Wanneer kun je er in?
Ja! Het blijkt inderdaad aan de Ringvaart te liggen, tegen het Flevopark aan. Kaartje:quote:Op zondag 7 december 2008 13:04 schreef Z het volgende:
Van harte Claudia. Ik ken die buurt niet zo goed, Het is/was meer de hoek van Gellius. Maar volgens mij zit je dan vlak bij bijvoorbeeld de ringvaart, FLevopark, Oosterpark. Prima plek toch?
Hoe bevalt het nieuwe huis eigenlijk?quote:Op zondag 7 december 2008 13:04 schreef Z het volgende:
En een inpandige parkeerplek is heel fijn. Helaas zit er in ons nieuwe huis geen.
900 euro, inclusief servicekosten en parkeergarage. Nu zitten we in een sociale huurwoning (ook 4 kamers, maar veel kleiner) voor 400 euro per maand.quote:Op zondag 7 december 2008 21:09 schreef LXIV het volgende:
Ziet er strak uit, Claudia. En het voordeel van nieuwbouw is natuurlijk veel lagere stookkosten e.d.
Hoeveel ben je hiervoor in de grote stad A. per maand kwijt? Als ik het weten mag.
Heb je enig idee hoe lang je ingeschreven moet staan voor een sociale huurwoning? Ik denk zo'n 14 jaar?quote:Op zondag 7 december 2008 21:01 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Klinkt goed. Gefeliciteerd. Ik ben ernstig aan het overwegen me in te schrijven bij Woningnet..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |