quote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende: [..] Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt ! Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is. Hmm met mij ? Haarscheurtjes in het harnas. En geen lijm voorhanden![]()
Mijn eerste gedachte was rust nemen... Maar misschien is het beter om wat afleiding te hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt !
Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is.
Hmm met mij ?
Haarscheurtjes in het harnas.
En geen lijm voorhanden
Goed idee!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
Ik kan onderhand een aparte kaste maken voor BT en al haar aanbidders!
Hey, ben jij niet die ene Hagenees?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAA, FIPOOO, eindelijk, yeasssss.
Jij had lesbisch moeten zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed idee!
Ooh en mooie tieten in de OP!
Wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit. Het probleem is alleen dat het nog niet erg stevig is, als ik nu ga sporten dan ben ik zo weer terug bij af.
Ik moet het nu deze maand nog zelf spalken en daarna mag ik weer langzaam gaan sporten, eventueel met aanwijzingen van de fisio. Maar zo frusterend is het niet, ik had verwacht dat ik geopereerd zou moeten worden, wat nog veel langer zou duren. Nu lijkt het einde in zicht, nog een maandje...
En hoe gaat het bij jou?
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.quote:
HELLP?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze hebben wel een idee.
Maar ze kunnen niets zonder dat ze het zeker weten.
Het zit in haar lever, en ze moeten een lever biopsie doen.
Maar daar is ze nu gewoonweg te zwak voor.
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.quote:
Zie bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt.
Ik weet hoe frustrerend het is als je niet kan sporten.
Hmmm met mij ?
Haarscheurtjes in het harnas,
En geen lijm voorhanden
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |