Zijn er ooit zoveel trailers geweest voor andere seizoenen? Halelujaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef drGoeroe het volgende:
Take the shot promo (HQ versie)
On the brink of war promo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef c0nd0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]Zit wat inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zijn er ooit zoveel trailers geweest voor andere seizoenen? Haleluja
Vond die ene wel strak trouwens dat...Die had ik niet willen lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Als je alle trailers achter elkaar zet hoef je de eerste 4 eps niet meer te kijkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zijn er ooit zoveel trailers geweest voor andere seizoenen? Haleluja
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:21 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Als je alle trailers achter elkaar zet hoef je de eerste 4 eps niet meer te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:34 schreef c0nd0r het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:42 schreef drGoeroe het volgende:
Chloe spoiler, belooft veel goeds!Klinkt inderdaad goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:November's TV movie, 24: Redemption, had more than its fair share of cheesy dialogue and awkward moments, but made up for it all with some great action sequences. "Day 7: 8:00 A.M. - 9:00 A.M./9:00 A.M. - 10:00 A.M.," on the other hand, has a bit less action but feels much more solid and well put together.
quote:edemption carry strongly into season seven, so if you haven't watched the TV movie yet, it's probably best to check it out now (it can be watched for free on Hulu.com). The events in Sangala have escalated to a Rwanda meets Iraq level of urgency for the new President, Allison Taylor (Cherry Jones), and promise to be something that will affect quite a few future episodes, if not the entire season.
quote:Overall, these first two hours are a strong start to the season, and there already seems to be more planned-out storylines and overall story arcs than in previous 24 seasons, which can only be a good thing. It's definitely too early to know for sure, but it's possible that the extra time the writers had to plan out "Day 7" could result in a truly great season of 24 -- making the long wait between seasons worth it and becoming one of few things to benefit from the television-crushing event known as the writers' strike.
Haha ja, en anders blijk Sjeks overgroot Opa op het laatste moment nog wel banden te hebben met Al Quada en is het hun 'only lead'quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:17 schreef Merkie het volgende:
Rare conclusie, hoe kan je zoiets nou aan de hand van de eerste twee uur zeggen? Ze kunnen nog steeds ineens een duikboot erin stoppen in het 21e uur.
On the brink is vetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:32 schreef drGoeroe het volgende:
Take the shot promo (HQ versie)
On the brink of war promo
Daar ben ik nuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:17 schreef Merkie het volgende:
Rare conclusie, hoe kan je zoiets nou aan de hand van de eerste twee uur zeggen? Ze kunnen nog steeds ineens een duikboot erin stoppen in het 21e uur.
Nee, die zit gevangen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:42 schreef planethugo het volgende:
hoe zat t eigenlijk met die chinees uit S6, die was toch ontsnapt?
Cheng is dood volgens mij, toevallig ben ik bij ep 22 van season 6, dus ik laat het z.s.m. wetenquote:
Weet wel zeker van niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:49 schreef Wytze het volgende:
[..]
Cheng is dood volgens mij, toevallig ben ik bij ep 22 van season 6, dus ik laat het z.s.m. weten
quote:Cheng is one of only two villains to survive three seasons and to remain alive as of the present, along with assassin Mandy. He and Mandy are also the only two villains to appear in two separate season finales. However, Cheng is in custody and Mandy is not.
Ik wil haar (terug zien)!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |