Ohjaquote:Op woensdag 3 december 2008 23:39 schreef neen het volgende:
[..]
Wat? ik had netjes de fiop en jij de sepo niets mis mee toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik al gezegd dat ik geen wiskundig wonder was?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:43 schreef Muis006 het volgende:
"Er is een formule waarmee je kunt uitrekenen wat je bloedalcoholgehalte (BAG) is. Deze formule zit achter de alcoholcaculator op deze site.
Let wel: deze formule houdt geen rekening met individuele verschillen. Je kunt er niet blind op varen. Wat telt is de ademtest die afgenomen wordt door de politie.
De formule is als volgt: BAG = a x 10/ g x r - (u - 0.5) x (g x 0.002)
Hierbij is:
a = aantal glazen
g = lichaamsgewicht
r = een maat voor lichaamsvocht bij mannen 0,7 en bij vrouwen 0,5
u = het aantal uren vanaf het eerste glas."
Kan me niet voorstellen dat wij erheen gaan maar zolang ze er cocktails hebben vind ik het bestquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen, in Nijmegen
Daar gaat zowat iedereen heen
Dat is altijd nog een optiequote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef neen het volgende:
Je mag iig niet veel drinken... volgens mij had ik bij m'n examen natuurkunde een opgave erover en wat ik me kan herinneren is dat het vies tegenviel. Kun je niet gewoon met OV gaan
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef Muis006 het volgende:
MoBlo, iets voor jou en René later?
[ afbeelding ]
Met een instance op je beeldscherm zekerquote:Op woensdag 3 december 2008 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wil dan wel een flatscreen 22" op mn steen hebben staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |