ha ha hallllo Edwinuss.quote:
dankje wel timm, voor de positiefes reactie!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen: Deze nachtbagger heeft een doel!
Ik moet voor een slaap EEG morgen de hele nacht wakker blijven, en jullie zijn uitverkoren me daarbij te helpen
lol moet dat dan weg?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef cerror het volgende:
Je zet nachtbagger in de TT. Serieus. Dat is je 'ding'? Loze shit posten?
cerror, we hebben een nachtbagger topic nodig!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:36 schreef cerror het volgende:
Je zet nachtbagger in de TT. Serieus. Dat is je 'ding'? Loze shit posten?
Het is toch de EU tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:34 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen: Deze nachtbagger heeft een doel!
Ik moet voor een slaap EEG morgen de hele nacht wakker blijven, en jullie zijn uitverkoren me daarbij te helpen
nou kijk maar op YouTube, daar gaat ook niet alles zoals het moet, draadstaal-rubenquote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef JJH het volgende:
Je je Jij s s stottert toch n n n niet hè?
Leuk, zoals je een afkorting die verschillende betekenissen kan hebben verkeerd interpreteert.quote:
Of anders kan je je gevoelens niet kwijt? Verander je in de Hulk?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
cerror, we hebben een nachtbagger topic nodig!
cerror, waneer word je weer mod?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Of anders kan je je gevoelens niet kwijt? Verander je in de Hulk?
Ken je dr Jeckell en mr Hide?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Of anders kan je je gevoelens niet kwijt? Verander je in de Hulk?
Bij mij is het kwartje nog niet gevallen, maar ik slaap dan ook halfquote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
Die Ruben!!
Het kwartje valt een beetje laat...
Pubers en hun dingen ook. Als je een tampon wilt moet je het gewoon vragen man.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ken je dr Jeckell en mr Hide?
Dat dus
Maar hij past er niet meer inquote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Pubers en hun dingen ook. Als je een tampon wilt moet je het gewoon vragen man.
die met die gitaar is prachtig, heulemaal boos doordat het verkeerd gaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:44 schreef JJH het volgende:
Die Ruben!!
Het kwartje valt een beetje laat...
Alstu.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij is het kwartje nog niet gevallen, maar ik slaap dan ook half
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |