Ik zie in zowel de Jong als Sarpong wel potentie, maar (op dit moment) zeker niet als aanvallende middenvelder.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:24 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Heb je inderdaad gelijk in maar je hebt Aissati, de Jong en Sarpong voor die plek. Alle 3 spelers die het daar wel kunnen maar zich nog niet hebben bewezen. Pranjic speelt voornamelijk op links en zou volgens een gerucht 11 miljoen moeten kosten.
Pranjic is niet goed genoeg voor het niveau dat wij zouden moeten nastreven. (champions league niveau)quote:Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef BoNi het volgende:
Zoals ik al zei in het vorige topic zou ik gaan voor Pranjic, maar die staat nog tot 2012 bij Heerenveen onder contract volgens mij en zal (zeker nu) de hoofdprijs moeten gaan opleveren.
Oleguer is echt wel beter dan Wielaert. Wat hebben mensen toch tegen Oleguer, ik vind dat hij het steeds beter doet.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:27 schreef w00h00 het volgende:
Hadden we Wielaert maar gehaald in plaats van Olequer.
Gelul, Pranjic eindigt ook wel bij een topclubquote:Op donderdag 4 december 2008 11:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Pranjic is niet goed genoeg voor het niveau dat wij zouden moeten nastreven. (champions league niveau)
Ik vind hem een prima voetballer maar zou niet weten waar hij zou moeten spelen in een 433. Ik vind het geen '8', geen '11' en eigenlijk ook geen '10'.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Pranjic is niet goed genoeg voor het niveau dat wij zouden moeten nastreven. (champions league niveau)
Ik snap dat weer niet. HIj kan niet koppen (timing is kinderlijk slecht), is met 1 simpele lichaamschijnbeweging het bos in te sturen, kan totaal niet opbouwen en oogt bij duels ook niet sterk. En komt ie een keer vrij voor het doel, kan ie ook niet rechtuit schietenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oleguer is echt wel beter dan Wielaert. Wat hebben mensen toch tegen Oleguer, ik vind dat hij het steeds beter doet.
Linksachter kan ie wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima voetballer maar zou niet weten waar hij zou moeten spelen in een 433. Ik vind het geen '8', geen '11' en eigenlijk ook geen '10'.
Oleguer is een pure mandekker en moet de bal gewoon inleveren bij Vermaelen, van der Wiel of Vertonghen om de opbouw te verzorgen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oleguer is echt wel beter dan Wielaert. Wat hebben mensen toch tegen Oleguer, ik vind dat hij het steeds beter doet.
Ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:33 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tegen Groningen had ie mooie kopgoal. Verdedigen kan hij wel. In het jaar dat Barcelona de champions league won stond hij in de basis, dus hij kan er vast wel wat van.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat weer niet. HIj kan niet koppen (timing is kinderlijk slecht), is met 1 simpele lichaamschijnbeweging het bos in te sturen, kan totaal niet opbouwen en oogt bij duels ook niet sterk. En komt ie een keer vrij voor het doel, kan ie ook niet rechtuit schieten.
Nou idd, topper.
In het jaar dat Ajax de CL won stond Reiziger ook in de basis.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tegen Groningen had ie mooie kopgoal. Verdedigen kan hij wel. In het jaar dat Barcelona de champions league won stond hij in de basis, dus hij kan er vast wel wat van.
En Wielaert kan misschien goed koppen maar is zeker minder dan Oleguer.
Hoezo zelfs FC Utrecht? Hij is inderdaad de minste opbouwer van onze 4 verdedigers. Logisch dat ze hem vrij laten.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef BoNi het volgende:
[..]
Oleguer is een pure mandekker en moet de bal gewoon inleveren bij Vermaelen, van der Wiel of Vertonghen om de opbouw te verzorgen.
Als zelfs FC Utrecht je vrij laat in de opbouw wordt dat toch wel pijnlijk duidelijk.
In verdedigend opzicht vind ik het ook een prima voetballer en denk ik dat hij alleen maar beter zal worden, maar men verwacht dat hij ook mee kan voetballen en beslissend kan zijn zoals zijn voorganger (Heitinga) dat kon zijn.
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, maar wel logisch.
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
In het jaar dat Ajax de CL won stond Reiziger ook in de basis.
Reiziger was ook een tijd lang een fantastische verdediger.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Reiziger was op dat moment gewoon TOP, waarom denk je dat hij de transfer naar Barcelona kreeg?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Niet helemaal de juiste bewoording gekozen denk ik, dat Utrecht hem laat opbouwen is logisch, maar dat hij tegen die tegenstander zelfs niet in staat is om een goede opbouwende pass te geven is toch wel tekenend.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoezo zelfs FC Utrecht? Hij is inderdaad de minste opbouwer van onze 4 verdedigers. Logisch dat ze hem vrij laten.
Sja, juist daarom vind ik hem maar niets. Was dit nou een jochie uit de eigen jeugd, dat was het nog best redelijk geweest, maar een CL winnaar, op die leeftijd, daar verwacht ik gewoon meer degelijkheid, meer slimheid, meer inzicht van.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Tegen Groningen had ie mooie kopgoal. Verdedigen kan hij wel. In het jaar dat Barcelona de champions league won stond hij in de basis, dus hij kan er vast wel wat van.
En Wielaert kan misschien goed koppen maar is zeker minder dan Oleguer.
In dat soort landen wordt verdedigers niet geleerd om op te bouwen.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef BoNi het volgende:
[..]
Niet helemaal de juiste bewoording gekozen denk ik, dat Utrecht hem laat opbouwen is logisch, maar dat hij tegen die tegenstander zelfs niet in staat is om een goede opbouwende pass te geven is toch wel tekenend.
whehehehee..quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Nike speelt er snel op in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |