abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63743321
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Wat zijn de woorden van Uri?

Die Nijland vraagt wel standaard teveel geld dus beter geen Berg.
Dat Berg goed voor Groningen is maar niet goed genoeg voor Ajax.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63743330
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:12 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Hekel aan Ajax? Lekker wegblijven dan.

Zelfde geld voor Elia.
quote:
Ricky van Wolfswinkel werd vorige maand door onder andere De Telegraaf gelinkt aan Ajax. De aanvaller van Vitesse maakt indruk in Arnhem en zou daarom door de Amsterdammers gevolgd worden.

De 19-jarige aanvaller geeft aan dat hij de interesse van Ajax leuk vindt. Toch denkt hij er niet dag en nacht aan, zo geeft hij aan tegenover ZoomTV. ''Of ik er mee bezig ben? Nee. Of ik er trots op mag zijn? Natuurlijk! Het is leuk als je naam bij zo'n club klinkt. Ik ben nu alleen bezig met scoren voor Vitesse. Ik speel net elf wedstrijden in de basis.''

Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.
.
pi_63743334
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
Precies, die jongen had zelfs een Feyenoord kamer
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 4 december 2008 @ 00:14:48 #54
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63743340
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat zijn de woorden van Uri?
quote:
Maandagavond meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldde de club even later: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is vandaag een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, meldden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Inmiddels heeft Danny Blind bevestigd dat hij in Odense is om de transfer met de 23-jarige Baye Djiby Fall af te ronden. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax", zo klinkt het uit de mond van een bron binnen Ajax.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 4 december 2008 @ 00:15:24 #55
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_63743355
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies, die jongen had zelfs een Feyenoord kamer
Oh laat dan maar zitten
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_63743358
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

[..]

.
Nog een hypocriet kakkerlakje ook
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63743384
Ik hoop dat Dario er vanaf januari staat, ik weet het nog niet..
  donderdag 4 december 2008 @ 00:17:42 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63743415
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef Devz het volgende:
Ik hoop dat Dario er vanaf januari staat, ik weet het nog niet..
Inderdaad, ik moet het ook nog maar eens gaan meemaken. Dat gezeik met Gabri moet ook niet lang meer gaan duren.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63743435
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:15 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Nog een hypocriet kakkerlakje ook
Ik krijg er een Tim de Cler gevoel bij idd .
pi_63743529
Gewoon die néger Baye Djiby Fall halen

2
  donderdag 4 december 2008 @ 00:23:54 #61
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63743573
Helemaal niets kopen in de winterstop.
pi_63743628
Gaan we nu met z'n allen Dario hypen?
pi_63743639
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Dat Berg goed voor Groningen is maar niet goed genoeg voor Ajax.
Is hij scout ofzo?
lollig
pi_63743659
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Bananenman het volgende:
Yep, Dario gaat het seizoen redden!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63743672
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Is hij scout ofzo?
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmaken
  donderdag 4 december 2008 @ 00:27:54 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63743677
Huntelaar verkopen + kampioenschap mislopen =
F-SIDE GAAT SLOPEN

Aldus het zeer hoog aangeschreven afca.nl
Gourmetten of steengrillen?
pi_63743681
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar verkopen + kampioenschap mislopen =
F-SIDE GAAT SLOPEN

Aldus het zeer hoog aangeschreven afca.nl
Paupersite
  donderdag 4 december 2008 @ 00:28:33 #68
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63743687
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Bananenman het volgende:
Logisch toch dat we over de opvolger van Huntelaar praten, ieder geeft gewoon zn mening. Velen zijn positief omdat hij vorig jaar goed presteerde en veelbelovend was in de voorbereiding.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63743703
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmaken
Als je Sulejmani, Aissatti en Suarez om je heen hebt dan heb je alleen een afmaker nodig. Maar ik zie zelf ook liever een type Kluivert. Maar zoveel creerde Huntelaar toch ook niet?
lollig
  donderdag 4 december 2008 @ 00:29:53 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63743713
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

We hebben godverdomme ( ) nog twee spitsen lopen. En dan heb ik Suarez nog niet eens meegeteld.
pi_63743717
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:05 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]

Super Dario!
AFC AJAX
pi_63743728
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Als je Sulejmani, Aissatti en Suarez om je heen hebt dan heb je alleen een afmaker nodig. Maar ik zie zelf ook liever een type Kluivert. Maar zoveel creerde Huntelaar toch ook niet?
Huntelaar creëerde inderdaad ook niet veel zelf nee.
  donderdag 4 december 2008 @ 00:31:56 #73
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63743745
quote:
Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. Hij deed het in Argentinië ook, dus hier moet het ook kunnen.
Dat zegt geen fok. Ik hoop t wel hoor begrijp t niet verkeerd. Maar hij moet zich eerst maar eens bewijzen en daar gaat ie de kans voor krijgen zodra die helemaal wedstrijd fit is. Daar ben ik van overtuigd.

Wat ik hoop hier uitgelegd te krijgen is dat Blind zegt : "de vervanger van Huntelaar hebben we al. En ze kopen dus geen spits. Vervolgens lees ik wel dat ze in Denenmarken een spits zo goed als hebben vast gelegd.

Ook las ik vandaag dat Blind zei dat ze een aanvallend ingestelde speler zoeken. Is er al iets meer bekend over wat voor speler dat zou moeten worden of is t all1 nog maar speculaas?

Ik lees hier steeds maar over Wolfswinkel. Die gast is nog maar net bij Vitesse. Laat m eerst daar maar eens bewijzen dat ie t echt kan. En of t nou een Kakkerlak is of niet van Van Vossen hebben we ook kunnen genieten en ook dat is een Kakkerlak. Sno is in de Jeugd over gestapt naar 010. Johan Cruijff heeft hun zelfs kampioen gemaakt en die is nog steeds heilige hier dus waar hebben we t over. Als het team van nu er maar beter van wordt daar gaat t om!

[ Bericht 8% gewijzigd door Outpost76 op 04-12-2008 00:42:48 ]
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63743866
Lijkt mij een extra aanvallende middenvelder

Overigens schijnt Groningen ook al interesse gehad te hebben voor Baye Djiby Fall, zal je zien dat als wij hem niet kopen zij het doen. En dan kopen wij hem over een jaar weer van ze
  donderdag 4 december 2008 @ 00:41:51 #75
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63743917
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt mij een extra aanvallende middenvelder
Aanvallende linker verdediger lijkt me ook geen overbodige luxe. Ik ben trouwens van mening dat we aanvalled vermogen genoeg hebben. Verdedigend daar in tegen kunnen we nog wel een xtra hebben. Of dat nou centraal is of links. Van mij part links centraal dan kan ie op alle bij de posities als t nodig is.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')