Dat Berg goed voor Groningen is maar niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat zijn de woorden van Uri?
Die Nijland vraagt wel standaard teveel geld dus beter geen Berg.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hekel aan Ajax? Lekker wegblijven dan.
Zelfde geld voor Elia.
quote:Ricky van Wolfswinkel werd vorige maand door onder andere De Telegraaf gelinkt aan Ajax. De aanvaller van Vitesse maakt indruk in Arnhem en zou daarom door de Amsterdammers gevolgd worden.
De 19-jarige aanvaller geeft aan dat hij de interesse van Ajax leuk vindt. Toch denkt hij er niet dag en nacht aan, zo geeft hij aan tegenover ZoomTV. ''Of ik er mee bezig ben? Nee. Of ik er trots op mag zijn? Natuurlijk! Het is leuk als je naam bij zo'n club klinkt. Ik ben nu alleen bezig met scoren voor Vitesse. Ik speel net elf wedstrijden in de basis.''
Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.
Precies, die jongen had zelfs een Feyenoord kamerquote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat zijn de woorden van Uri?
quote:Maandagavond meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldde de club even later: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is vandaag een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, meldden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Inmiddels heeft Danny Blind bevestigd dat hij in Odense is om de transfer met de 23-jarige Baye Djiby Fall af te ronden. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax", zo klinkt het uit de mond van een bron binnen Ajax.
Oh laat dan maar zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, die jongen had zelfs een Feyenoord kamer
Inderdaad, ik moet het ook nog maar eens gaan meemaken. Dat gezeik met Gabri moet ook niet lang meer gaan duren.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef Devz het volgende:
Ik hoop dat Dario er vanaf januari staat, ik weet het nog niet..
Ik krijg er een Tim de Cler gevoel bij iddquote:Op donderdag 4 december 2008 00:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nog een hypocriet kakkerlakje ook

2
Is hij scout ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat Berg goed voor Groningen is maar niet goed genoeg voor Ajax.
Yep, Dario gaat het seizoen redden!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Bananenman het volgende:
Gaan we nu met z'n allen Dario hypen?
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmakenquote:
Paupersitequote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar verkopen + kampioenschap mislopen =
F-SIDE GAAT SLOPEN
Aldus het zeer hoog aangeschreven afca.nl
Logisch toch dat we over de opvolger van Huntelaar praten, ieder geeft gewoon zn mening. Velen zijn positief omdat hij vorig jaar goed presteerde en veelbelovend was in de voorbereiding.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Bananenman het volgende:
Gaan we nu met z'n allen Dario hypen?
Als je Sulejmani, Aissatti en Suarez om je heen hebt dan heb je alleen een afmaker nodig. Maar ik zie zelf ook liever een type Kluivert. Maar zoveel creerde Huntelaar toch ook niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmaken
We hebben godverdomme (quote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmaken
Huntelaar creëerde inderdaad ook niet veel zelf nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je Sulejmani, Aissatti en Suarez om je heen hebt dan heb je alleen een afmaker nodig. Maar ik zie zelf ook liever een type Kluivert. Maar zoveel creerde Huntelaar toch ook niet?
Dat zegt geen fok. Ik hoop t wel hoor begrijp t niet verkeerd. Maar hij moet zich eerst maar eens bewijzen en daar gaat ie de kans voor krijgen zodra die helemaal wedstrijd fit is. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Hij deed het in Argentinië ook, dus hier moet het ook kunnen.
Aanvallende linker verdediger lijkt me ook geen overbodige luxe. Ik ben trouwens van mening dat we aanvalled vermogen genoeg hebben. Verdedigend daar in tegen kunnen we nog wel een xtra hebben. Of dat nou centraal is of links. Van mij part links centraal dan kan ie op alle bij de posities als t nodig is.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt mij een extra aanvallende middenvelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |