DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Dat idee heb ik ook. Hij deed het in Argentinië ook, dus hier moet het ook kunnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Laat Dario maar lekker in de spits staan moet zeker goedkomen
Klaas Jan kan er ook wel uit..quote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
Heb Aissati, Sarpong en Cvitanich al uit de blessurelijst gehaald.
Huntelaar kan helemaal uit de lijstquote:Op woensdag 3 december 2008 23:41 schreef sjimz het volgende:
Heb Aissati, Sarpong en Cvitanich al uit de blessurelijst gehaald.
Ik, en volgensmij ging die clausule pas in na een bepaalde tijdquote:Op woensdag 3 december 2008 23:29 schreef Jasza het volgende:
Wie heeft in godsnaam ooit die clausule van Douglas hier gepost?
Dan had Ajax hem toch allang gehaald in de zomer?
Lijkt me erg sterk.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:45 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik, en volgensmij ging die clausule pas in na een bepaalde tijd
Ja ik heb het ook maar van een vriend van me gehoord, maar ik zag het laatst in een aantal artikelen staan dat er enkele clubs geinteresseerd waren en dat hij een clausule van 1,5 miljoen had. Duurt soms even voor dat soort contractdetails 'openbaar' worden he, kan ook gewoon zijn dat niemand het echt onderzocht had ofzo.quote:
1 januariquote:Op woensdag 3 december 2008 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wanneer gaat de transfermarkt open, en wat is het nut als spelers tussentijds vertrekken? Of is de transfermarkt al open?
Was gewoon een slechte TVPquote:Op woensdag 3 december 2008 23:50 schreef sjimz het volgende:
Banaanvragen doen we trouwens niet aan
Degene weet wel over wie ik het heb.
Die gast is een legende daar.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was gewoon een slechte TVP![]()
Weet iemand of de Danish Superliga via streams te volgen is, ik wil Baye Djiby Fall wel eens zien voetballen
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftZe zal vast andere kwaliteiten hebben
Je was me net voor!quote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
Rrrroy88, ik zou ook inderdaad in elk nieuw ajax topic deze post neerzetten!
Berg te duur, van Wolfswinkel heeft nog te weinig bewezen over Daye Djiby Fall weet ik vrij weinig behalve dat hij kopsterk schijnt te zijn.quote:
Gelijk heb jequote:Op woensdag 3 december 2008 23:56 schreef sjimz het volgende:
Rrrroy88, ik zou ook inderdaad in elk nieuw ajax topic deze post neerzetten!
Darío ook, heeft geen nut om 2 dezelfde aanvallers te halen vind ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Berg te duur, van Wolfswinkel heeft nog te weinig bewezen over Daye Djiby Fall weet ik vrij weinig behalve dat hij kopsterk schijnt te zijn.
Die discusie was al lang bezig en dat zelfs zonder behulp van jouw betoog.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Gelijk heb jemaar wil gewoon antwoord op de vraag
Alleen is de ene kopsterk en 1.73 en is de andere bijna 15 cm langer.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Darío ook, heeft geen nut om 2 dezelfde aanvallers te halen vind ik.
Volg je de topics verder wel. Die discussie is al lang gaande.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:58 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Gelijk heb jemaar wil gewoon antwoord op de vraag
Ten eerste, ik zit hier nog maar net op het forum dus volg ik de discussie niet. Ten tweede, wat wil je 'opzouten met Berg' of 'Halen!'.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:01 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volg je de topics verder wel. Die discussie is al lang gaande.
Samenvatting:
- Laat die Wolfwinkel maar komen. Toptalent.
- Rotop met Wolfswinkel.
- Opzouten met Berg.
- Berg is even wat minder in vorm, maar hij blijft ze er wel in schieten. Halen!
- Baye Djiby Wie?
- Fall lijkt een beetje op Kanu. Halen.![]()
- Dario.
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:47 schreef koningdavid het volgende:
Hopen maar dat Dario de druk aankan.
En ook blijf ik ervoor Van Wolfswinkel te halen... als je weet hoe verschrikkelijk goed hij altijd heeft gespresteerd in de jeugd. Enorm groot talent.
Ik weet niet of het al gepost is maar Ajax zal dan toch meer dan 2 miljoen moeten betalen.quote:Ajax moet ver gaan voor Van Wolfswinkel
Ajax hoeft niet te verwachten dat Ricky van Wolfswinkel voor een appel en een ei op te halen is bij Vitesse. De Arnhemmers zijn bereid om mee te werken aan een transfer, maar zullen zich niet soepel opstellen.
Ajax zou twee miljoen euro willen neertellen voor de negentienjarige spits, die in beeld is als één van de opvolgers van Klaas-Jan Huntelaar. "Twee miljoen? Dan kunnen ze beter in Amsterdam blijven", lacht technisch directeur Marc van Hintum het bedrag weg.
"Het mooie is dat wij geen spelers hoeven te verkopen", vervolgt Van Hintum in De Gelderlander. "Die tijd is voorbij. Een half jaar geleden had je een andere situatie gehad. Ik ben er heel blij mee dat we niet gedwongen zijn spelers te verkopen. dat scheelt op technisch vlak een hele hoop voor de toekomst van de club."
Van Hintum wijst ook op de contractverlenging van Van Wolfswinkel, die in mei bijtekende in Arnhem. "We hebben niet voor niets het contract met Ricky verlengd. Hij is een jongen voor de toekomst. Daar is ons beleid op gericht. Hij komt uit de regio (Woudenberg, red.) en speelt al sinds de C-tjes bij Vitesse. Wij willen dolgraag dat hij bij ons blijft", aldus Van Hintum, die ontkent dat er al sprake is geweest van contact met Ajax.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zit hier nog maar net op het forum dus volg ik de discussie niet. Ten tweede, wat wil je 'opzouten met Berg' of 'Halen!'.
quote:
Dat is niet wat ik wil, dat zijn een beetje de meningen hier.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:04 schreef Rrrroy88 het volgende:
[..]
Ten eerste, ik zit hier nog maar net op het forum dus volg ik de discussie niet. Ten tweede, wat wil je 'opzouten met Berg' of 'Halen!'.
Wat zijn de woorden van Uri?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
Berg kunnen we denk al afstrepen na de woorden van Uri.
whehe ik kan er de humor wel van inzien.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Nike speelt er snel op in.
Hekel aan Ajax? Lekker wegblijven dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
Een hekel is een groot woord. Hij komt uit een feyenoord familie maar hij vond Ajax ook een fantastische club als die zouden bellen.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
Dat Berg goed voor Groningen is maar niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat zijn de woorden van Uri?
Die Nijland vraagt wel standaard teveel geld dus beter geen Berg.
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hekel aan Ajax? Lekker wegblijven dan.
Zelfde geld voor Elia.
quote:Ricky van Wolfswinkel werd vorige maand door onder andere De Telegraaf gelinkt aan Ajax. De aanvaller van Vitesse maakt indruk in Arnhem en zou daarom door de Amsterdammers gevolgd worden.
De 19-jarige aanvaller geeft aan dat hij de interesse van Ajax leuk vindt. Toch denkt hij er niet dag en nacht aan, zo geeft hij aan tegenover ZoomTV. ''Of ik er mee bezig ben? Nee. Of ik er trots op mag zijn? Natuurlijk! Het is leuk als je naam bij zo'n club klinkt. Ik ben nu alleen bezig met scoren voor Vitesse. Ik speel net elf wedstrijden in de basis.''
Van Wolfswinkel geeft wel aan dat hij vroeger geen fan was van Ajax. ''Thuis was het altijd Feyenoord en anti-Ajax,'' aldus de spits. ''In de familie zat ik meer aan de Feyenoord-kant.'' Toch wijst hij om die reden Ajax niet af. Integendeel, hij zou dolgraag in de Amsterdam ArenA zijn thuiswedstrijd spelen. ''Ajax vind ik een geweldige club. Voor wie ik vroeger was, speelt nu echt niet meer mee,'' besluit Van Wolfswinkel.
Precies, die jongen had zelfs een Feyenoord kamerquote:Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat zijn de woorden van Uri?
quote:Maandagavond meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldde de club even later: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht." Iedere maandagmiddag heeft de technische staf (inclusief scouting) overleg en daar is vandaag een mogelijk vertrek niet aan de orde geweest, meldden bronnen binnen Ajax. Over een opvolger voor Klaas Jan Huntelaar wordt wel druk gespeculeerd. Inmiddels heeft Danny Blind bevestigd dat hij in Odense is om de transfer met de 23-jarige Baye Djiby Fall af te ronden. Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club. "Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax", zo klinkt het uit de mond van een bron binnen Ajax.
Oh laat dan maar zittenquote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies, die jongen had zelfs een Feyenoord kamer
Inderdaad, ik moet het ook nog maar eens gaan meemaken. Dat gezeik met Gabri moet ook niet lang meer gaan duren.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:16 schreef Devz het volgende:
Ik hoop dat Dario er vanaf januari staat, ik weet het nog niet..
Ik krijg er een Tim de Cler gevoel bij iddquote:Op donderdag 4 december 2008 00:15 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nog een hypocriet kakkerlakje ook

2
Is hij scout ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat Berg goed voor Groningen is maar niet goed genoeg voor Ajax.
Yep, Dario gaat het seizoen redden!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Bananenman het volgende:
Gaan we nu met z'n allen Dario hypen?
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmakenquote:
Paupersitequote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar verkopen + kampioenschap mislopen =
F-SIDE GAAT SLOPEN
Aldus het zeer hoog aangeschreven afca.nl
Logisch toch dat we over de opvolger van Huntelaar praten, ieder geeft gewoon zn mening. Velen zijn positief omdat hij vorig jaar goed presteerde en veelbelovend was in de voorbereiding.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Bananenman het volgende:
Gaan we nu met z'n allen Dario hypen?
Als je Sulejmani, Aissatti en Suarez om je heen hebt dan heb je alleen een afmaker nodig. Maar ik zie zelf ook liever een type Kluivert. Maar zoveel creerde Huntelaar toch ook niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmaken
We hebben godverdomme (quote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, maar Uri vind waarschijnlijk ook dat er een spits moet komen die ook zelf wat kan creëren inplaats van alleen maar afmaken
Huntelaar creëerde inderdaad ook niet veel zelf nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als je Sulejmani, Aissatti en Suarez om je heen hebt dan heb je alleen een afmaker nodig. Maar ik zie zelf ook liever een type Kluivert. Maar zoveel creerde Huntelaar toch ook niet?
Dat zegt geen fok. Ik hoop t wel hoor begrijp t niet verkeerd. Maar hij moet zich eerst maar eens bewijzen en daar gaat ie de kans voor krijgen zodra die helemaal wedstrijd fit is. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Hij deed het in Argentinië ook, dus hier moet het ook kunnen.
Aanvallende linker verdediger lijkt me ook geen overbodige luxe. Ik ben trouwens van mening dat we aanvalled vermogen genoeg hebben. Verdedigend daar in tegen kunnen we nog wel een xtra hebben. Of dat nou centraal is of links. Van mij part links centraal dan kan ie op alle bij de posities als t nodig is.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt mij een extra aanvallende middenvelder
Banaan vragen?quote:
Voor drie keer zoveel inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:38 schreef _Mike_ het volgende:
En dan kopen wij hem over een jaar weer van ze![]()
Wat wou je vragen?quote:
Wehehe, je moet eigenlijk alles kopen wat Groningen ook scoutquote:Op donderdag 4 december 2008 00:44 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voor drie keer zoveel inderdaad.
En als hij t niet doet dan t afdankertje van 010 welquote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Yep, Dario gaat het seizoen redden!
quote:
Ja hij speelt zondag zijn laatste wedstrijd voor Ajax.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Maar die Dario he, die was toch ontevreden en wilde terug naar Argentinie omdat hij bij de beloften moest ballen? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Ow, en klik.
quote:Verbeek belt met Van Basten over vele hamstringblessures
Gertjan Verbeek is inmiddels zelf gestart met het onderzoek naar de vele hamstringblessures. De coach heeft onder andere met Marco van Basten gebeld om ervaringen uit te wisselen, omdat Ajax ook kampt met hamstringblessures. 'Bij een aantal had Marco wel een verklaring, bij sommige ook niet', aldus Verbeek in Voetbal International. 'Ik wil nu meer kennis vergaren over het fenomeen hamstringblessures. Je ziet ze naar mijn gevoel steeds vaker.' Verbeek heeft inmiddels ook contact gezocht met Heerenveen. Verbeek hoopt een rode draad te vinden tussen alle blessures om een oorzaak te achterhalen.
De beloften spelen meestal op maandag heur..quote:Op donderdag 4 december 2008 00:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja hij speelt zondag zijn laatste wedstrijd voor Ajax.
Hij kan beter psv bellen waarom het daar niet gebeurd.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:57 schreef Putdeksels het volgende:
Krijg je straks het spitsenkoppel Suarez - Fall.
Die twee zijn nu al gemaakt voor elkaar.
Weet niet of dit al gepost was:
[..]
Ja of juist niet. In t geheim onderhandelen is beter dan in t openbaar je wensen bekent maken.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:02 schreef _Mike_ het volgende:
Berg kunnen we denk al afstrepen na de woorden van Uri.
Ik zou t niet erg vinden als een spits all1 maar afmaakt hoor. Daar staat een spits ook voor. Wat heb je aan een spits die pasjes ed plaatst waar niks mee gebeurd? Schiet m r dan zelf maar in!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ehhmmm lees eerst dit maar en post dan nog eens iets daar overquote:Op donderdag 4 december 2008 00:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Maar die Dario he, die was toch ontevreden en wilde terug naar Argentinie omdat hij bij de beloften moest ballen? Of ben ik nu in de war met iemand anders?
Volgens mij bedoelde die een afscheid wedstrijd en das niet op maandag bij de beloften.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De beloften spelen meestal op maandag heur..
ten Catequote:Op donderdag 4 december 2008 01:20 schreef BB-boy het volgende:
Nee ten cate houdt de transfer nog steeds tegen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
We zochten nog een verdediger toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oguchi Onyewu.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
We zochten nog een verdediger toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You can't beat Nigerian roots!quote:Op donderdag 4 december 2008 01:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu.Pure klasse. Wel een baggermentaliteit.
Engelse clubs? Zijn die niet wat terughoudend na zijn mislukte huurperiode bij NUFC?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
You can't beat Nigerian roots!![]()
Van Standard dus. Is aan het einde van het seizoen transfervrij geloof ik (?) maar Ajax lijkt mij geen serieuze kandidaat. Er zitten al veel Engelse clubs achter hem aan.
quote:Ajax-aanvaller Luis Suarez lijkt vrijuit te gaan voor de vermeende tik die hij zondag gaf aan Sander Keller. De aanklager betaald voetbal stelde een onderzoek in naar de mogelijke overtreding van de Uruguayaan, maar FC Utrecht-verdediger Keller pleit hem vrij.
'Ik kreeg een tik, het deed pijn, maar ik geloof niet dat er sprake was van opzet. Direct na het duel heb ik al aangegeven, dat er wel meer dingen gebeuren in een wedstrijd en Luis niet veel valt te verwijten'. Indien nodig zal Keller dat ook schriftelijk verklaren. 'Maar mijn mening is nog niet gevraagd'.
Zou gunstig zijnquote:
Net goed.quote:
Ze vragen voetballers altijd naar hun mening voor zover ik weet, dus dan zal het wel meetellenquote:Op donderdag 4 december 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
Ik weet niet of de mening van Keller er zoveel toe doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |