Zou die perfectionistische controle-freak van een Tom Barman daar niet zelf verantwoordelijk voor zijn?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:43 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij ligt het met name aan de wijze waarop dEUS het geluid zelf afstelt. Althans, ik zag ze op Into The Great Wide Open en daar stond het geluid ook al zo idioot hard met veel te veel bas. En andere bands die ik daar zag hadden dat probleem niet.
Ik ben een week geleden bij My Morning Jacket geweest in Paradiso en daar klonk het geluid ook prima.
Misschien wordt het tijd dat dEUS een andere geluidsman zoekt.
Oordopjes zijn echt een must als je vaak naar concerten gaat. Ik draag ze tegenwoordig ook altijd en het is heerlijk om na afloop geen vervelende piep in je oren te hebben. Ik zou ze wel op maat laten maken. Kost je wel meer dan 100 euro, maar dan heb je 2 jaar garantie en weet je zeker dat ze ook echt goed afsluiten.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:00 schreef Arn0 het volgende:
Ik moet zeggen dat het instore optreden enkele maanden terug voor mij een pijnlijke reminder was dat ik dringend oordopjes moet aanschaffen, wat was dat luid..
Stoer om dan nog concerten te bezoeken (ook al is het publiek bij dEUS gemiddeld een stuk ouder). Wat ik bedoel is neem je gehoor lief en doe oordoppen in.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:43 schreef Merkie het volgende:
Zielig om voor 1971 geboren te zijn ja.
twitter:3voor12 twitterde op vrijdag 01-06-2012 om 01:14:26BREAKING NEWS bij 3voor12: het nieuwe album van @dEUSbe is uit!!!!! http://t.co/lbARMUzH reageer retweet
Kan me herinneren dat ik jou ooit nog eens dEUS heb aangeraden. Goed om te zien dat het geen verspilde moeite wasquote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:25 schreef Arn0 het volgende:
Ja, eerder aangekondigde EP / album. Maar zo plots is wel verrassend ja. Ben wel benieuwd!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:09 schreef angelfish het volgende:
Stream: http://drownedinsound.com(...)--deus-following-sea
quote:It’s 2012 for fuck’s sake, the idea of waiting months to release stuff seems so old fashioned."
Haha oh ja, wow dat is al tijd geleden! In de tussentijd bijzonder veel dEUS gespeeld en ze live gezien, dus bij deze bedanktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:16 schreef Merkie het volgende:
Kan me herinneren dat ik jou ooit nog eens dEUS heb aangeraden. Goed om te zien dat het geen verspilde moeite was.
quote:13u - 14u: Fnac Brussel City 2
15u - 16u: Fnac Gent
17u30 - 18u30: Fnac Antwerpen
OPGELET: Enkel tijdens de signeersessies worden de CD en LP te koop aangeboden.
De officiële releasedatum is 8 juni.
Dit erg interessante filmpje legt het goed uit:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:29 schreef Merkie het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20120601_018
Als ik dit zo lees is het trouwens gewoon normaal album. Niks geen uit de hand gelopen EP / left-overs.
Precies!quote:Op maandag 4 juni 2012 13:27 schreef Merkie het volgende:
Echt een heerlijk album. Wat me opvalt is de diversiteit, het is mysterieus, dreigend, opzwepend, vrolijk, groovy, meeslepend. Een beetje de ouderwetse dEUS. Ik mis alleen wel de echte knallers zoals Roses / Instant Street / Bad Timing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |