abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63733445
Ik kon zo snel geen ander topic vinden waar dit in past. Ik stond na het fitnessen onder de douche en nou merk ik dat ik blauwe plekken boven op mijn schouders heb. Van mijn schouders naar mijn nek. Vorige week had ik dit ook al met mijn biceps.

Ik moet toegeven dat ik van weinig training naar heel veel ben gegaan, maar naar mijn idee heb ik het qua gewicht redelijk rustig aan gedaan. Nu vraag ik mij af of er meer mensen zijn die dit hebben en of dit daadwerkelijk komt door het sporten. Ik heb overigens geen pijn en ik blijf graag door trainen op hetzelfde niveau.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_63733550
ben je geslagen?
pi_63733632
Voor zover ik weet niet.
pi_63733637
ga weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Mirjam op 04-12-2008 07:15:44 ]
pi_63733717
Niks aan de hand, bekend verschijnsel. Maar meestal krijg je dit als je teveel gewicht pakt. Dus overbelasting.
Ik zou zeggen bouw langzaam op en doe rustig aan de volgende keer.
  woensdag 3 december 2008 @ 19:54:02 #6
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_63733891
kssst

[ Bericht 95% gewijzigd door Mirjam op 04-12-2008 07:15:54 ]
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_63734146
Ik heb het soms zelf ook wel eens, dan pak ik ook niet al te zwaar gewicht wat ik normaal gesproken wel makkelijk kan hebben.
Waar het precies van komt heb ik geen idee van.
pi_63734400
Hmm toch teveel gewicht dan? Wel raar want vorige week heb ik maar 1 dag niet gesport en deze week heb ik juist om de dag een rustdag genomen. Misschien meer herstel nodig.
pi_63745265
Sowieso 6 dagen fitnessen. Dat is gewoon te veel. Zeker als je meerdere oefeningen doet voor een spier groep. Wat mensen niet weten is dat als je fitnesst je spieren worden sneller sterk dan je pezen. Daarom moet je zorgen voor ong. de eerste 12 weken als je fitnesst dat je meer oefent op goeie vorm en langzaam aan het gewicht laten toenemen.
So here I was right...
pi_63762953
Zelf geen ervaring met dit verschijnsel, maar rustig opbouwen is altijd een must. Zoals hierboven verteld wordt hebben je pezen meer tijd nodig om te versterken dan je spieren, en je wil geen problemen met je pezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')