HAHA FRIESquote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, sukkel. Dat is een friese naam
Wieso dat dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
mijn naam is ook fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je teveel gepwnt?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
Heequote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
HEE BP!
gingerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Nee, ik ben niet fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Ja, daar was ook alles mee gezegtquote:
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegevenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar komt u friese naam dan vandaan?
Mn naam is wel fries. En ik ben Westfries. Hoewel ik in delft geboren ben en tot mijn 7e ofzo in utrecht gewoond hebquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Silentalarm? Heb jij heeeel toevallig een kaartje voor Rise Against over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |