HAHA FRIESquote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, sukkel. Dat is een friese naam
Wieso dat dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
mijn naam is ook fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Werd je teveel gepwnt?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja. Dan moet ik daar maar eens wat aan doen, want de xbox is de deur uit gegaan.
Heequote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
HEE BP!
gingerquote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Nee, ik ben niet fries.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je zelf ook fries?
Zo kende ik eens een oranjeharige friesin met ADHD...
Ja, daar was ook alles mee gezegtquote:
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegevenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waar komt u friese naam dan vandaan?
Mn naam is wel fries. En ik ben Westfries. Hoewel ik in delft geboren ben en tot mijn 7e ofzo in utrecht gewoond hebquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Silentalarm? Heb jij heeeel toevallig een kaartje voor Rise Against over?
Jij bent emo.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet kotsen van alles wat EMO genoemd wordt.
Nee Rise Against is goed.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
linkquote:
Zijn die fries of voorouders?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegeven
Ze zijn uitverkocht sinds anderhalve week.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:15 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heul toevallig waarschijnlijk niet. Tenzij een van mij vrienden niet meer kan tegen die tijd ofzo. Maar dat zal denk ik wel niet. Zijn ze nu uitverkocht dan?
Mjah Dat is kut. En marktplaats ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ze zijn uitverkocht sinds anderhalve week.![]()
Maar mijn vrienden kochten ze al fucking snel.Vorige keer kon je ze nog gewoon aan de kassa kopen op de dag zelf, dus ik dacht dat ik ze in januari kon komen, maar helaasch.
Klinkt logisch, opzich...quote:Op woensdag 3 december 2008 16:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Van mn ouders natuurlijk. Die hebben mij mijn naam gegeven
Rise against is niet emo.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Dat bepaal ik wel, aan de hand van een foto.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwelijk. Geen dame.
My chemical romancequote:Op woensdag 3 december 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
Je maakt me depressief. Nu begin ik alweer te snijdenquote:Op woensdag 3 december 2008 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom scheld je? Ga jezelf snijden, emo.
Ik wil niet 2x zo veel betalen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mjah Dat is kut. En marktplaats ofzo?
hoeveel waren die kaartjes ook alweer?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik wil niet 2x zo veel betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |