Godver, ik ben wel ziekquote:Op woensdag 3 december 2008 15:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
mennus vervelen, en lol zo mennus ziek ben jeniet
Je bent nooit te ziek om te blowen ..quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Je bent naar school geweest vandaagJe hebt geblowed vandaag
Enorm ziek
NG wel want die wil niet mee vanavondquote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je bent nooit te ziek om te blowen ..
NG, hoe durf jequote:Op woensdag 3 december 2008 15:21 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG wel want die wil niet mee vanavond
Hij wil alleen naar h`wijk omdat dat maar 9 minuten reizen isquote:Op woensdag 3 december 2008 15:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
NG, hoe durf je![]()
Ga op zijn minst mee om de sferen te beleven. Beter dan thuis huilen in bed.
2equote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Silentalarm het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een lastige vraag.
Ben je nou slet omdat je breezer drinkt, of drink je nou breezer omdat je slet bent?
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij wil alleen naar h`wijk omdat dat maar 9 minuten reizen is
Maar Amersfoort is 100x beter
Omdat:
daar betere wiet is,
je daar in een loungehoek tv kan kijken
m`n pa als waut in harderwijk werkt
Wie z`n pa?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]hahaha dat laatste is het ergst denk ik.
weet ze pa van zijn rebelse straat-perikelen ?
er staat de paps van skaffa hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Jenglejack het volgende:
[..]hahaha dat laatste is het ergst denk ik.
weet ze pa van zijn rebelse straat-perikelen ?
Oh damn, wist ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er staat de paps van skaffa hoor.
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
er staat de paps van skaffa hoor.
En jij wil ofcourse niet dat je paps het weet?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Idd, maar NG wil niet luisteren naar dat feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |