Jaaa dat wil ik ook wel, maar dat kan nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
straks maar mooi met een film in bed gaan liggen
Jammer dat wij in Europa het met niet menselijke tegenstanders moesten doenquote:
Dat wel. maar vroegah was dat nog coolquote:Op woensdag 3 december 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat wel.. maar t was wel een moeilijke game
Jaaahquote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef Runx het volgende:
ik vond Super Ghouls 'n Ghosts ook altijd heel moeilijkkwam nooit verder dan de eerste lvl
Jat gewoon werk van anderenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaa dat wil ik ook wel, maar dat kan nietik moet eerst mijn portfolio klaar hebben voor school
![]()
dus ben druk foto's aan het zoeken
ja joh had contra humans?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jammer dat wij in Europa het met niet menselijke tegenstanders moesten doen
quote:
ja echt hé , ik kwam niet verder dan dat wanneer die grote golven er kwamen en je op zo'n platform moest staan en springenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaaahWat een graftakken spel was dat
En was je eindelijk bij de eindbaas... mocht je weer opnieuw gaan beginnen
Weer je medicijnen vergeten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en he... he kijk een vogelWHIEEEEEEEEE
euhh..
jongens en meis.... oohh een treinYEEEEHAAAAAAA
....
met trots presen..... WOW WAT EEN MOOIE WOLK![]()
ehhh....
hey een auto VROAAAAAAAAAAHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
VROEM VROEM VROEM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
.......
juist...
Crazy987 dus
VROAAAAAAAHHH |_muur_| KEDENG
*zoekt naar Hotrod op google*quote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Ach het eerste spel wat ik echt veel gespeeld heb was Hotrod op de pc, we hadden toen volgens mij een 386... en die paste precies op een schijfje
Jupsquote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh had contra humans?
die vlammenwerper vond ik vet!!
Whehehe dat was zeker een klote stukquote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt hé , ik kwam niet verder dan dat wanneer die grote golven er kwamen en je op zo'n platform moest staan en springen, maar opzich wel een leuke game had wel paar checkpoint in gemogen idd
Doe eens een trein naquote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en he... he kijk een vogelWHIEEEEEEEEE
euhh..
jongens en meis.... oohh een treinYEEEEHAAAAAAA
....
met trots presen..... WOW WAT EEN MOOIE WOLK![]()
ehhh....
hey een auto VROAAAAAAAAAAHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
VROEM VROEM VROEM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......